CONCLUSIÓ

Si els vostres alumnes han arribat al final d'aquesta WQ és que segurament hauran assolit els objectius plantejats de bon començament.
La idea era que fos una reflexió crítica, sobretot crítica, dels usos del consum de l'aigua. També que fos feta a partir de les dades obtingudes a través d'internet i de les del propi poble.
En la recollida de dades hi ha una part important relativa a la relació entre els alumnes i les institucions oficials, entre l'administració i els alumnes i entre els alumnes i la gent del poble que hauran estat entrevistats.
A més d'això permet acostar als nostres alumnes a aquelles institucions que normalment els poden quedar una mica lluny de la seva vida quotidiana.
Cal dir que aquesta WQ queda oberta a tots els canvis que els mestres que la vulguin aplicar vulguin fer-hi per tal d'adaptar-la als seus objectius o al seu alumnat ja que en cada escola serà diferent. Per exemple, en el cas concret que heu vist, està pensada per uns nens d'una escola rural del Berguedà, en una població que és Vilada. Suposo que la relació amb l'ajuntament en un lloc com Vilada és molt directa, però si es fa a Barcelona o en una altra ciutat gran seria de difícil accés degut als protocols establerts per la mateixa.

Espero que us ho hagueu passat bé i que els vostre alumnes hagin après idees importants.
I RECORDEU, SOBRETOT...NO MALGASTEU AIGUA

Introducció