Si
els vostres alumnes han arribat al final d'aquesta WQ és que segurament
hauran assolit els objectius plantejats de bon començament.
La
idea era que fos una reflexió crítica, sobretot crítica,
dels usos del consum de l'aigua. També que fos feta a partir de
les dades obtingudes a través d'internet i de les del propi poble.
En
la recollida de dades hi ha una part important relativa a la relació
entre els alumnes i les institucions oficials, entre l'administració
i els alumnes i entre els alumnes i la gent del poble que hauran estat
entrevistats.
A
més d'això permet acostar als nostres alumnes a aquelles
institucions que normalment els poden quedar una mica lluny de la seva
vida quotidiana.
Cal
dir que aquesta WQ queda oberta a tots els canvis que els mestres que la
vulguin aplicar vulguin fer-hi per tal d'adaptar-la als seus objectius
o al seu alumnat ja que en cada escola serà diferent. Per exemple,
en el cas concret que heu vist, està pensada per uns nens d'una
escola rural del Berguedà, en una població que és
Vilada. Suposo que la relació amb l'ajuntament en un lloc com Vilada
és molt directa, però si es fa a Barcelona o en una altra
ciutat gran seria de difícil accés degut als protocols establerts
per la mateixa.
Espero
que us ho hagueu passat bé i que els vostre alumnes hagin après
idees importants.
I
RECORDEU, SOBRETOT...NO MALGASTEU AIGUA
|
|
|
|
|
|