Escola-Treball
Institut ESTEVE TERRADAS I ILLA
Inici

Borsa de Treball (alumnat i ex-alumnat)

Disposem d'una borsa de treball dirigida a alumnat i ex-alumnat de l'Institut per ajudar-vos a trobar feina.

T'oferim 2 opcions:

1. Deixa la teva adreça electrònica al tutor/a, perquè et faci arribar les ofertes de treball.

2. Envia un "e-mail" adreçat al/la cap de departament amb assumpte: currículum, amb un arxiu adjunt que el contingui, amb les següents característiques:

Tipus d'arxiu PDF o .doc
Nom de l'arxiu Nom, cognom i promoció (no utilitzis signes ortogràfics ni accents)
Extensió màxima 2 fulls A4
Contingut
  • Dades personals i de contacte (nom, adreça, telèfons, e-mail ...)
  • Estudis i titulacions oficials (per nivells)
  • Formació complementària (cursets, idiomes, ...)
  • Experiència laboral (inclou les pràctiques, nom de l'empresa, tasques realitzades, durada del contracte, ...)
  • Comentaris personals (altres dades d'interès, de què t'agradaria treballar, la disponibilitat, carnet de conduir, possibilitat de viatjar,...)
  • Nota (has d'incloure la següent nota: Autoritzo a l'Institut Esteve Terradas a enviar aquesta informació a empreses, entitats i ETT que demanin personal de la meva família professional).

Quan enviïs el currículum, s'inclourà a la borsa de treball fins a final del trimestre. Si vols renovar la teva demanda, a principis del següent trimestre has d'enviar un nou correu actualitzat.