GUIA DIDĄCTICA

Aquesta web la faran els alumnes de 3r d'ESO, ja que el tema de les competicions esportives i els Jocs Olímpics els tractem en aquest curs.

El Departament d'Educació Física de l'IES de Flix segueix el currículum proposat per l'editorial Castellnou. Al llibre de text que disposem, la unitat 11 és titula "Les competicions esportives" i dins el tema hi ha els següents apartats.

• L'esport de competició.
  • Els Jocs Olímpics. Història.
  • Els Jocs Olímpics moderns.
  • Els esports Olímpics.
  • Els Jocs Olímpics d'Estiu i d'Hivern.
  • Els Jocs Paralímpics. Els Special Olympics
  • Els Jocs Olímpics de Barcelona 92.
  • Competició escolar.

Objectius curriculars que es pretenen aconseguir amb aquesta webquest:

• Conèixer diversos aspectes (social, esportiu, artístic, etc.) dels Jocs Olímpics de Barcelona 92.
  • Saber treballar de forma individual i en equip amb les TIC.

Continguts. Conceptes.

• Conceptes i símbols dels Jocs Olímpics moderns: Símbol olímpic, senyera olímpica, lema olímpic himne olímpic, flama i torxa olímpica, programa olímpic.
  • Els Jocs Olímpics de Barcelona 92. presentació de la candidatura, concessió, creació dels elements identificatius.
  • Cerimònia d'inauguració.
  • Cerimònia de cloenda.

Procediments.

• Recerca i selecció d'informació a través de diversos mitjans
  • Elaboració del treball individual i col·lectiu.
  • Buscar informació a internet, llibres i preguntar a pares, avis i altres familiars.

Actitud.

• Participar activament en el treball individual i col·lectiu.
  • Respecte per les opinions i treball dels altres.
  • A part d'internet buscar altres fonts d'informació.

Competències bàsiques TIC que es pretenen assolir.

Informació diversa per aquells professors que en vulguin saber més de la guia didàctica d'aquesta webquest.

Cliqueu aquí.

Basada en el model de The WebQuest Page