Gaudeamus igitur - Iuvenes dum sumus (bis) post jucundam juventutem, post molestam senectutem nos habebit humus, nos habebit humus.

Ubi sunt, qui ante nos - in mundo fuere? (bis) Adeas ad inferos - transeas ad supros hos si vis videre, hos si vis videre.

Vivat academia - vivant profesores! (bis) vivat membrum quodlibet, vivant membra quaelibet semper sint in flore, semper sint in flore.


PRESENTACIÓ DE TONI PERULLES I RULL

 

El meu perfeccionament de mestre sorgeix a partir de la finalització del meu programa de doctorat INNOVACIÓ CURRICULAR ( juny de 1991), desenvolupat pel Departament d'Educació i Psicologia a URV a Tarragona, i es continua amb l'acabament del meu mestratge en INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA I ASSESSORAMENT CURRICULAR (juny 1993) que fou el primer que impartí el Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació, Universitat de Bacelona.

LA RAÓ DEL MEU CURS

Considero que mitjançant aquesta pàgina puc mantenir una finistra oberta pemanent per tal d'establir intercanvis més didàctics amb els companys sobre la meua especialització i els treballs realitzats corresponents i els presents que es vénen tot aprofundint sobre

I els practicums:

PUBLICACIONS DE TONI PERULLES I RULL

(He d'inserir els dos anys i mig que hi manquen, cosa que realitzaré al més aviat possible, però es pot intuir que estudio)

  1. (2002): "Tasca orientativa als webs" en Educaweb.com. Educaonline, S.L.( Article monogràfic sobre Orientación)
    http://www.Educaweb.com
  2. (2002) "Tutoria telemàtica en una assignatura universitària" en 2nd. European Conference on Information Technologies in Education and Citizenship: A Critical Insight. Universiitat de Barcelona, juny. Difusió en CD-ROM.
  3. (2001) "La possible configuració del Departament d'Orientació a l'ESO a Catalunya" en Repensar la Pedagogia, Avui. Societat Catalana de Pedagogía, Barcelona, Document del Seminari de Tardor, Barcelona.
  4. (2000) "Música del Renaixement: el Cançoner del duc de Calàbria. Elements educatius" en L'Occidental nº 20. Roquetes.
  5. (1999) "Les aptituds de la persona" (1ª part) en L'Occidental nº 74. Roquetes.
  6. (1999): "Interessos professionals entre dotze i setze anys i psicopedagogia" dins Butlletí de la Societat Catalana de Pedagogia, monogràfic nº 4, Institut d'Estudis Catalans, Barcelona, (pp. 41-54).
  7. (1998) "L'art d'educar d'En Joan Bosco" en Parlem nº 29 de l'IES de l'Ebre. Tortosa.
  8. (1998) "El científic Landerer" en Informatiu Jesusenc nº 108. Jesús.
  9. (1996): Temes diversos sobre La Reforma en CD-ROM Reforma, ICE de la Universitat de Barcelona, Barcelona, gener. Autor dels documents integrants: La configuració de l'actual reforma educativa, Atenció a la diversitat I i II, Per a atendre els alumnes diferents als centres, Consideracions sobre l'èxit escolar (assaig), Funcions de l'orientador psicopedagògic, Necessitats immediates de la Reforma a l'ESO, Els interessos capdavanters de l'organització i de l'orientació educativa, Quelcom sobre l'orientació edjucativa personal i professional a l'Ensenyament Secundari, Orientació i atenció a la diversitat.
  10. (1995): "Necessitats immediates de la Reforma a l'Ensenyament Secundari Obligatori (ESO)" dins Revista d'Orientació Escolar vol VII, nº 14, ACOEP, Barcelona, (pp. 31-4).
  11. (1995): "Agrupaments flexibles per als alumnes. Treball en equip dels professors" dins Jornades d'Innovació Educativa a Catalunya. Experiències d'Innovació Educativa. Aspectes organitzatius, Barcelona, Departament d'Ensenyament, DGOE, UB, UAB i URV de Tarragona. Col·lecció Experiències d'Innovació Educativa 2.
  12. (1994): "Comentaris sobre aquesta Reforma Educativa: sobre l'ensenyament secundari de la Reforma" dins La Veu del Baix Ebre, nº 1907, setembre, Tortosa.
  13. (1994): "L'orientació a l'ESO, perspectiva de futur" dins de la recopilació V Jornades sobre Orientació Psicopedagògica i Atenció a la Diversitat, ACOEP, Barcelona, març, pp. 203-208.
  14. (1993): "Infants hiperactius i estratègies educatives" dins Guix nº 193, novembre, pp. 53-7.
  15. (1993): "El nen hiperactiu" dins Crònica d'Ensenyament nº 60, novembre, pàg 6-7.
  16. (1993): "La reforma vers la diversitat dels centres i dels alumnes" dins Document de síntesi: Intervenció psicopedagògica i assessorament curricular, Departament de Psicologia evolutiva i de l'Educació, Universitat de Barcelona.
  17. (1993): "Unitat de Programació: Un món solidari", una per al CM i una altra per al CS de l'EP dins 5ª Setmana Escolar organitzada pel CRP del Baix Ebre, Torosa.
  18. (1992): "Per a la reforma i els nous curricula d'educació" dins Valors humans i religiosos a l'ensenyament, Bisbat de Tortosa. Comprèn des de 8è. d'EGB, FP, BUP i COU tot abraçant centres educatius públics i concertats de les comarques Baix Ebre, Montsià, Terra Alta, Ribera d'Ebre, Priorat, Baix Maestrat i Ports de Morella.
  19. (1992): "La hiperactivitat i les estratègies educatives". Tesi de llicenciatura. Premi en Societat Catalana de Pedagogia. Barcelona.
  20. (1991): Organització escolar i departamentalització com a eines d'innovació educativa en Departament d'Educació i Psicologia, Tarragona. (Tesi en revisió per a la corresponent lectura). Aquesta darrera activitat és a la impremta de la Societat Catalana de Pedagogia, Filial de l'Institut d'Estudis Catalans, i es troba tot pendent de publicar-se al seu corresponnt Butlletí. Aquesta feina es completa amb l'activitat descrita al següent parràgraf, tramesa a l'esmentada institució.
  21. Etc.

Relació de mèrits