Victòria Oliu Subiranas: els meus cursos en Moodle

Abans de baixar i restaurar una còpia de seguretat, podeu entrar com a visitants en l'àgora del centre, http://agora.xtec.cat/ieslabisbal/moodle/, per veure els cursos funcionat (sense alumnes). Envieu-me un email per obtenir la clau.

Resolució de problemes (backup 19/06/09) Material per a un crèdit variable de 3r d'ESO
Matemàtiques 3r d'ESO (backup 19/06/09)

Material complementari a les classes presencials

Matemàtiques 2n cicle d'ESO Nivell Bàsic (backup 16/07/09)

Recursos diversos per les matemàtiques de 2n cicle d'ESO
Matemàtiques 4t d'ESO Material complementari a les classes presencials

Matemàtiques 1r de Batx. (backup 16/07/09)

Material complementari a les classes presencials
Matemàtiques 2n de Batx. Material complementari a les classes presencials
Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials 1r de Batx. (backup 16/07/09) Material complementari a les classes presencials
Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials 2n de Batx Material complementari a les classes presencials
Optativa d'Estadística Material complementari a les classes presencials
El problema del mes Proposta de curs obert i participatiu per a tot l'alumnat i professorat d'un centre.

Si poseu en pràctica algun d'aquests cursos, el professorat de l'IES la Bisbal us agraïrem que envieu un missatge amb les vostres impresions i propostes de millora.
Alguns Drets Reservats
llicència Creative Commons