1.
El
ratolí |
Fer
anar l'ordinador |
|
|
2.
Trencaclosques |
Destresa
amb el ratolí |
Les
posicions |
Lluny,
sota, costat |
3.
Petit,
mitjà, gran |
Fer
anar l'ordinador i la mecànica dels programes |
|
|
4.
L'abecedari |
Aprendre
l'alfabet |
L'alfabet | Aprendre el nom i l'ordre de les lletres |
5.
Nombres
del 0 al 5 |
Del
0 al 5 |
|
|
6.
Els números |
de
l'1 al 19 |
|
|
7.
Nombres desenes |
de
10 al 100 |
|
|
8.
0,
10 i 100 |
de
10 en 10 |
|
|
9. Centenars |
del
100 al 1000 i... |
|
|
10.
de
0 a 1000 |
Escoltar,
relacionar i escriure |
|
|
11.
Lletres
i sons Galí |
Reconèixer les lletres pels sons |
|
|
12.
Discriminació
vocàlica |
|
|
|
13.
Discriminació
vocàlica 2 |
|
|
|
14.
Sons
vocàlics E |
E
oberta, e tancada |
|
|
15.
Distinció
vocàlica E |
E
oberta, e tancada |
|
|
16.
Distinció
vocàlica O |
O
oberta, o tancada |
|
|
17.
Sons
vocàlics O |
O
oberta, o tancada |
|
|
18.
O,
Ó, Ò |
O |
|
|
19.
Els
dígrafs |
|
|
|
20.
Els
dígrafs iguals |
SS,
RR, LL |
|
|
21.
Distinció
consonàntica S |
S
sonora SS sorda |
|
|
22.
Distinció
consonàntica X J |
Palatals
X J |
|
|
23.
L'accent
prosòdic |
La
síl·laba tònica i la
síl·laba àtona |
Refer
síl·labes |
Escoltar
i reconèixer verbs. |
24.
Síl·laba
tònica |
Identificació
de la síl·laba tònica |
Refer
oracions |
Escoltar
i refer oracions de cançons |
25.
El
recompte sil·làbic |
|
Refer
oracions |
Escoltar
i refer oracions de cançons |
26.
Tipus
de sÍl·labes |
Els
diftongs |
Refer
oracions |
Escoltar
i refer oracions de cançons |
27.
Fenòmens
sil·làbics |
La
dièresi |
Refer
oracions |
Escoltar
i refer oracions de cançons |
28.
Reconèixer
paraules |
Escoltar,
reconèixer |
Reconèixer
paraules |
Escoltar
i reconèixer paraules |
29.
Formar
paraules |
Veure
i escriure |
Escriure
verbs |
Escoltar
i escriure verbs pel so sil·làbic |
30.
Escriure
paraules |
Escoltar
i escriure |
Escriure
substantius |
Escoltar
i escriure substantius pel so sil·làbic |
31.
Iniciació
a la lectoescriptura |
|
Escriure
lletra per lletra |
Escoltar
i escriure per lletres |
32.Inici
estructura frases Subjectes |
Subjectes
SN |
|
|
33.
Inici
estructura de frases |
Verbs |
Frases |
Completar
oracions |
34.
Començar
a llegir |
|
Significats |
Reconèixer
camps semàntics |
35.
Ortografia
bàsica |
|
Reconèixer
definicions |
Escoltar
i identificar significats |
36.
Dictats |
|
Identificar
oracions |
Escoltar
fragments i construir oracions |
37.
Què
és un sintagma |
|
Dictats |
Dificultat
progressiva |
38.Com
es classifiquen
les oracions |
|
Lèxic |
Augment
de la identificació lèxica |
39.
Les
oracions compostes |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|