Boira, octubre, revolta
  correu

fb

tw

insta   novel·la   narrativa breu   novel·la juvenil   conte infantil   teatre   còmic   entrevistes     Xavier Vernetta

Amb Equívoc vaig guanyar un accèssit als premis Recvll de Blanes. Era la primera vegada que em presentava a un premi i també la primera vegada que escrivia una peça teatral.

La primera versió es deia Ho sento, amic i era una mica més breu que el text definitiu que va publicar la revista Entreacte, de l'Associació d'actors i directors de Catalunya en el suplement dels mesos de maig-juny de 1992.

Ens entenem! és un recull de peces teatrals breus que es van publicar per iniciativa del Departament d'Ensenyament.

La intenció era posar a l'abast de les escoles peces teatrals representables en l'àmbit escolar i que fessin servir un model de llengua adequat a edats entre els deu i els catorze anys.

La iniciativa em va semblar prou interessant per escriure Mag-nífic, una reflexió en clau d'humor sobre la societat de consum

Separata núm. 13, revista Entreacte núm. 18. Barcelona: Associació d'actors i directors professionals de Catalunya, maig-juny 1992

Eumo editorial, Vic, 2008

ISBN: 978-84-9766-244-4