Hola, sóc Clara Espelt i vaig nèixer un 5 de desembre de fa ja uns quants anys. Des de petita no m'agradat mai gaire que em fesin fotos. A la foto de la dreta es pot veure que ni amb el ninot feia un somriure. Aqui tenia 8 mesos.
clica per veure una ampliació
Vaig anar a escola també a Argentona. La meva escola es deia, i encara se'n diu, Bernat de Riudemeia. A més a més d'anar a escola també feina ballet. M'agradava molt i volia ser ballarina. Però ja se sap, la vida dóna moltes voltes. En fi, aqui teniu una foto meva als 10 anys fent de domadora de lleons. També a aquesta edat vaig començar a fer anglès com activitat extra-escolar i als 11 anys els meus pares em van enviar a Anglaterra durant un mes.
A Argentona no hi havia institut -ara sí que n'hi ha- i per tant em va tocar anar a Mataró. Quasi bé tots els de la meva classe vam anar al Damià Campeny. Vaig fer un batxillerat de ciències pures ja que això de fer un de lletres em semblava una avorriment. Mentrestant seguia amb les classes de ballet i d'anglès. Però va arribar un moment en que vaig haver de triar ja que no tenia temps d'estudiar. Després de pensar-m'ho una mica vaig decidir que potser amb l'anglès tindria més futur que amb la dansa. D'aquella època no tinc gaires fotos, però he trobat aquesta de quan feina 2n de BUP. Em reconeixes?

clica per veure una ampliació

Acabat el BUP i el COU vaig decidir que això de l'anglès m'agradava. Vaig intentar entrar a EUTI però com que em mancava un 2n idioma vaig acabar fent Filologia Anglesa a la Universitat de Barcelona. És en aquest moment quan decideixo començar aprendre alemany i a fer matèries d'alemany a la universitat. Les meves matèries preferides però van ser la poesia anglesa i la lingüística a 5è curs. Amb 21 anys em vaig llicenciar i em vaig posar a treballar. Durant aquesta època també vaig fer dues estades lingüístiques a l'estranger, una a Alemanya i una altra a Anglaterra.

Treballo de professora d'anglès a secundaria i sempre que tinc temps lliure l'aprofito per viatjar, llegir, cuinar i estar amb la família i els amics. A la dreta una foto meva d'un viatge a les Illes Canaries, Nadal 2001.

clica per veure una ampliació

inici | biografia | a la feina | recursos | projectes | links | e-mail Clara cespelt@pie.xtec.es