Les aules virtuals basades en Moodle als centres de secundària

Presentació | Introducció| Treball | Resultats | Conclusions | BIBLIOGRAFIA | Annexos

1- Pàgines web d'interès

 Amunt

2- Referències consultades

  1. Virtual Schools and 21st Century Skills
    http://www.21stcenturyskills.org/documents/VSand21stCenturySkillsFINALPaper.pdf [Consultat el dia 31-05-2007]
  2. Sanz, M.A. (2006) L'educampus com a eina de millora personal i professional del professorat. Model de dinamització de l'Educampus des d'una perspectiva de recerca-acció. Treball de recerca realitzat amb una llicència retribuïda del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya (curs 2005-2006). < http://www.xtec.es/sgfp/llicencies/200506/memories/1122m.pdf > [Consultat el dia 31-05-2007]
  3. Arjona, S., Busquests, F., Pérez, A. (2006) Integración de proyectos educativos con Moodle: JClic, Quaderns Virtuals e Intraweb. MoodleMoot'2006, Universitat Rovira i Virgili, Tarragona 18-19 de setembre de 2006
    < http://www.sre.urv.es/moodlemootcd/pdf/sarjona.pdf > [Consultat el dia 21-05-2007].
  4. Fernández, J. R. (2005) La hora del e-aprendizaje. Linux-user núm. 13 < http://www.linux-magazine.es/issue/13/Educacion.pdf > [Consultat el dia 21-05-2007]
  5. Ruiz, F. (2003) Future Trends in Education: Where are We Heading? Congrés Education and IT. The next ten years. Barcelona, 8-10 d'octubre de 2003. < http://www.xtec.es/educationandit/ > [Consultat el dia 31-05-2007] (Traducció al català de la presentació a < http://www.xtec.cat/trobada/promotic/onanem.pdf > [Consultat el dia 31-05-2007])
  6. Josep Vallcorba, Subdirector general de Llengua i Cohesió Social del Departament d'Educació. Conferència inaugural de la Jornada de presentació de llicències d'estudi retribuïdes. Cosmocaixa, Barcelona, 15 de març de 2007.
  7. Sangrà, A. (2001) Present and future use of technologies in education. UOC. < http://www.uoc.edu/web/esp/art/uoc/0103009/sangra.html > [Consultat el dia 31-05-2007].
  8. Boneu, J.M. (2007). Plataformas abiertas de e-learning para el soporte de contenidos educativos abiertos. En: "Contenidos educativos en abierto" [monogràfic en línia]. Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento (RUSC). Vol. 4, n.o 1. UOC. [Fecha de consulta: dd/mm/aa]. < http://www.uoc.edu/rusc/4/1/dt/esp/boneu.pdf > [Consultat el dia 31-05-2007].
  9. Chickering, A., & Gamson, Z. (1987) Seven principles of good practice in undergraduate education. AAHE Bulletin, 39, 3-7 (reproduït amb permís a < http://honolulu.hawaii.edu/intranet/committees/FacDevCom/guidebk/teachtip/7princip.htm > [Consultat el dia 31-05-2007])
  10. Graham, C., Cagiltay, K., Lim, B-R., Craner, J. i Duffy, T.M. (2001) Seven Principles of Effective Teaching: A Practical Lens for Evaluating Online Courses The Technology Source, March/April 2001. (reproduït amb permís a < http://technologysource.org/article/seven_principles_of_effective_teaching/ > [Consultat el dia 31-05-2007])
  11. UNESCO (2002). Aprendizaje abierto y a distancia. Consideraciones sobre tendencias, políticas y estrategias. < http://unesdoc.unesco.org/images/0012/001284/128463s.pdf > [Consultat el dia 31-05-2007]
  12. Partnership for 21st Century Skills < http://www.21stcenturyskills.org/index.php > [Consultat el dia 21-05-2007]
  13. Salmon, G. (2004) E-actividades. El factor clave para una formación en línea activa. Editorial UOC, Barcelona. ISBN: 84-9788-166-4.
  14. Orden de 20 de julio de 2006, por la que se regula la implantación y organización de la Formación Profesional Específica en la modalidad a distancia (BOJA nº 175 de 8/09/2006) < http://www.juntadeandalucia.es/educacion/portal/com/bin/Contenidos/
    FPEP/FpaDistancia/or200806_fp_distancia/1157709231415_or200806_fp_distancia.pdf
    > [Consultat el dia 31-05-2007]
  15. de la Torre, A. (2007) La formación de adultos en Andalucía con Moodle en la Bitácora de Aníbal de la Torre, http://www.adelat.org < http://www.adelat.org/index.php?title=formacion_de_adultos_en_andalucia_moodle&more=1&c=1&tb=1&pb=1 > [Consultada el dia 01-06-2007].
  16. Dougiamas, M., Taylor, P.C. (2002) Interpretive analysis of an internet-based course constructed using a new courseware tool called Moodle. HERDSA 2002 Conference. 17-18 de juliol de 2002, Perth, Australia. < http://www.ecu.edu.au/conferences/herdsa/main/papers/nonref/pdf/MartinDougiamas.pdf > [Consultat el dia 21-05-2007]. Disponible una traducció al castellà a < http://www.adelat.org/media/docum/moodle/docum/DocudeIgnacio.pdf > [Consultat el dia 31-05-2007].
  17. Martín, L. (2005) Les TIC i la gestió dels centres educatius: Responsabilitat legal, educació i TIC < http://www.xtec.cat/~mmartin7/llicencia0405/gestio/index.htm > [Consultat el dia 01-06-2007].
  18. Boada, J. Treball de Recerca de Batxillerat (IES Frederic Martí Carreres). MoodleMoot'2006, Universitat Rovira i Virgili, Tarragona 18-19 de setembre de 2006 < http://www.sre.urv.es/moodlemootcd/pdf/poster/jboada.pdf > [Consultat el dia 21-05-2007].
  19. Dougiamas, M., Taylor, P.C. (2002) Interpretive analysis of an internet-based course constructed using a new courseware tool called Moodle. HERDSA 2002 Conference. 17-18 de juliol de 2002, Perth, Australia. < http://www.ecu.edu.au/conferences/herdsa/main/papers/nonref/pdf/MartinDougiamas.pdf > [Consultat el dia 21-05-2007].

Altres referències generals

 Amunt


Imprimir - Amunt

Autora: Irene Martínez (imartin6@xtec.cat) 2007


Creative Commons License
"Les aules virtuals basades en Moodle als centres de secundària", escrit per Irene Martínez Pérez està sota una llicència Creative Commons Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 2.5 Espanya License.
El treball es pot trobar a www.xtec.cat/~imartin6/recerca_moodle/index.htm