LONDRES -GAL·LES

estiu 2016

30-06 Vàrem sortir a les 6 del matí( Millau – Clarmont-Ferrand – Chateauroux – Tours) Vàrem arribar a Tours als voltants de les 16h. Vàrem visitar Tours ( la catedral i el centre). Ibis budget de Tours. 01-07 Vàrem sortir el matí amb direcció Calais ( Chartres – Dreux – Evreux – Rouen – Boulogne ). Al voltants del migdia vàrem veure l’Abbaye de Valloires i l’Eglise de ARGOULES. A la tarda vàrem anar fins al poble de Crècy i vàrem visitar el Cimetière militaire d'Etaples. Vàrem anar a intentar comprar el bitllet del ferry i ens vàrem trobar amb la sorpresa que era molt més car del que havien vist a internet . No calia agafar el bitllet flexible, molt car, ja que el bitllet més barat et permet viatjar amb el vaixell d’abans o després del que tu hagis escollit.Vàrem dormir a l’Ibis Budget de Calais. 02-07 Vàrem agafar el ferry que sortia a les 6 del matí. Al arribar a Dover vàrem anar a Londres en direcció nord i abans de les 11h ja érem a Londres (Premier Inn London Edgware ).

(02-04) -06 Vàrem començar la visita a Londres. Al metro millor agafar el bitllet de tot el dia (17 lliures), els caps de setmana molt més barat 12 lliures.

En tres dies i després de molt caminar vàrem aconseguir visitar totes les coses que ens havíem proposat. (veure PDF de tot el viatge, amb mapes)

05-07 Vàrem sortir de Londres sense gaires dificultats i ens vàrem dirigir a Saint Albans on vàrem visitar la Catedral , magnífic el paisatge dels voltants. Després vàrem visitar Verulamium Park .A la tarda vàrem visitar Chester, la ciutat és molt turística però val la pena visitar-la ( catedral i muralles ). Llerd House Hostel 06-07 V àrem sortir en direcció al Pass of Llanberis, el paisatge era solitari i verge. Vàrem anar en direcció a Beaumaris on vàrem veure el castell i vàrem fer una petita excursió per la costa.Vàrem anar a la Priory de Penmon i a Caernarfon. Y.H. Borth.07-07. Vàrem sortir en direcció sud i ens vàrem para a St Brynach's Church on vàrem fer una petita excursió que ens va portar a unes ruïnes d’un castell que estaven excavant.Ens vàrem parar a Cwm-yr-Eglwys on vàrem passejar al costat de l’aigua. El paisatge del nord, al costat del Strumble Head és força espectacular, amb lanes molt petites. El far no es pot visitar. A l’hora de dinar estàvem visitant Saint David’s. Un monestir espectacular que val una visita. Lakeland Guest House molt bé. Abans d’anar a dormir vàrem visitar Pembroke.

08-07 Vàrem sortir en direcció als Monts Càmbrics.Aquesta zona silvestre i poc poblada sovint es denomina com el Desert of Wales. Strata Florida Abbey.Pugem per Elan valley amb un paisatge impressionant. Passegem al voltants de Caban-coch Reservoir. També vàrem visitar el poble de Hay-on-Wye ( el poble dels llibres d’ocasió).Tredegar al B&B Coach&Horses Abans d’anar a dormir vàrem anar a visitar Abersychan. 09-07 Vàrem visitar Cardiff i desprès ens vàrem dirigir a Caerleon, un antic campament romà amb un museu molt correcte. A la tarda, desprès de trobar el B&B, vàrem visitar Stanton Drew cromlec, i desprès la ciutat de Wells amb un barri medieval molt ben conservat i una catedral impressionant. B&B Prince of Waterloo (Winford) 10-07Vàrem sortir molt aviat (6h) per poder agafar el ferry de les 12:15. Només vàrem fer una petita parada a Stonehenge per fer una foto. A la tarda, als voltants de les 17h vàrem arribar a Rouen i vàrem visitar la ciutat que ens va sorprendre, està reconstruïda per la destrucció de la II guerra mundial però el centre es preciós amb tres catedrals magnífiques.Ibis budget Rouen nord. 11-07Sortim a les 6:20 de Rouen en direcció a Ebreux ( Dreux . Chartres - Orleans). Vàrem arribar a Perpignan als voltants de les 18h. Molt bona tornada.