Introducció

En una escola actual, dinàmica i oberta als canvis no hi poden faltar eines d'ajuda amb suport informàtic. En una escola que s'implica, plena de projectes de futur i que educa en els valors, en la tolerància, en el respecte i en la integració aquestes eines permetran construir, difondre i compartir la tasca realitzada amb d'altres centres i professionals que treballan per assolir un objectiu comú: garantir una bona educació avui per aconseguir demà un món millor per a tots.

Aquesta webquest vol ajudar a aconseguir, d'una manera fàcil, ràpida i positiva, una plena integració dels alumnes nouvinguts donant a conèixer als educadors tota una sèrie de recursos informàtics que poden ajudar-los en la seva tasca diària.

Dibuix de nens immigrants

Maria del Mar Lluelles Perera, juliol 2004