Mòdul 2

L'objectiu d'aquesta pràctica és crear una nova presentació i veure l'opció Asistente para autocontenido.

Desenvolupament de la pràctica

Crear una nova presentació

Per crear una nova presentació, cal activar l'opció Nuevo del menú Archivo, clicar a la icona de creació de diapositiva  o fer-ho des del teclat amb la combinació de les tecles CTRL + U.

• General: mostra una presentació en blanc.
  • Diseños de presentaciones: mostra una sèrie de plantilles ja confeccionades prèviament.
  • Presentaciones: mostra una sèrie de presentacions ja creades per Microsoft i que nosaltres podem refer per adequar-les.
  • Páginas Web: mostra models de presentacions que es poden fer servir per a la creació de pàgines web.

Recordeu que quan entreu al programa, podeu fer servir l'opció Asistente para autocontenido, que ajuda a crear una presentació d'una forma dirigida i amb unes propostes concretes que a posteriori podreu modificar.

Pràctica 1. Creació d'una nova presentació

1. Activeu l'opció Nuevo del menú Archivo, clicant a la icona de creació de diapositiva, , o des del teclat amb la combinació de les tecles CTRL + U.
  2. Escolliu l'opció Presentación en blanco dins del bloc General i trieu l'opció d'autodisseny Diapositiva de título.
  3. Escriviu dins del bloc el títol Els principis immediats.
  4. Escriviu dins del bloc el subtítol Funcions.
  5. Afegiu una nova diapositiva. Podeu clicar sobre la icona de la barra d'eines, o bé prémer les tecles CTRL + I, o bé des de l'opció Nueva diapositiva del menú Insertar.
  6. Escolliu la modalitat de disseny Lista con viñetas.
  7. Escriviu dins del bloc de títol: Les funcions bàsiques són:
  8. Escriviu dins de l'altre bloc de vinyeta:
    Aportar l'energia necessària per al bon funcionament de l'organisme.
    Aportar els materials necessaris per a la formació de noves estructures corporals.
    Intervenir en la regulació de totes les reaccions que tenen lloc al cos.
  9. Completeu la presentació inserint un parell més de diapositives amb el mateix tipus de disseny: Lista con viñetas.
  10. Deseu la presentació amb el nom ACTP04.PPT i afegiu-hi el títol com a comentari.

Crear una nueva presentación