Enrera
Presentacions multimèdia amb el PowerPoint
  Pràctica

Exercicis

L'objectiu d'aquesta pràctica és veure com es pot modificar el fons d'una diapositiva.

Desenvolupament de la pràctica

Pràctica

Fons per a les diapositives

Les diapositives poden tenir fons amb colors i degradacions. Si voleu modificar el fons d'una diapositiva, cal activar l'opció Fondo del menú Formato. Mostrarà un quadre de diàleg semblant a aquest:

A partir d'aquí, podeu modificar el fons de la diapositiva. Per poder canviar el color, heu de clicar al botó i es desplegarà un menú amb diverses opcions, on podreu seleccionar el color més adient.

A més a més, el programa PowerPoint permet obtenir efectes en el fons modificant les trames, textures o utilitzar un arxiu de dibuix com a imatge de fons

Aspectes que s'han de tenir en compte a l'hora de triar els colors i els fons:

Pràctica 1. Modificar el fons d'una diapositiva

1. Recupereu el fitxer ACTP03.PPT.
  2. Aneu a la diapositiva núm. 1.
  3. Escolliu l'opció Fondo del menú Formato. Si us col·loqueu sobre de la diapositiva i cliqueu al botó dret, obtindreu l'opció Fondo.
  4. Desplegueu la casella de Relleno de fondo i seleccioneu Efectos de relleno…
  5. Escolliu la primera proposta de textura i cliqueu a Aceptar.
  6. Si cliqueu a Aplicar, modificareu el fons de la diapositiva. Si voleu que el canvi afecti totes les diapositives, heu de clicar sobre l'opció Aplicar a todo.
  7. Deseu la presentació amb el nom ACTP05.PPT.

Atenció !

Cambiar el fondo de la diapositiva

Amunt