M 05 Vivim el Jazz

Activitat adreçada a CS/ESO/BAT

Activitat de matí.

El Jazz és un dels estils, avui en dia, més desconeguts dintre de l’ensenyament obligatori a primària i a secundària, malgrat això és un estil de música que no ha deixat d’evolucionar al llarg dels anys barrejant-se amb altres estils i incorporant les últimes tecnologies com en el cas del jazz Fusió, chill out, acid jazz, tecno jazz... Està envoltat d’una gran riquesa harmònica i sonora en cada un dels seus estils.

És per això que el CdA Pau Casals us proposa fer un treball en projecte amb la vostra escola per donar a conèixer i treballar aquest estil tant consolidat al nostre temps.

Des del CdA Pau Casals. El Vendrell, us donem la possibilitat d’entrar en aquest meravellós món.
Gaudirem d’una audició en directe on viatjarem en el temps per la història del Jazz.
Entendrem el funcionament d’instruments com la bateria, la guitarra elèctrica, el baix elèctric...
Ens acostarem als sons i l’harmonia característica del Jazz
A més treballarem la creativitat musical i la improvisació dels alumnes a traves de les eines TIC

Aquest curs s'ofereix la possibilitat de realitzar l'activitat en sortides d'un dia, ja sigui a les instal·lacions del CdA (tota la durada de la sortida) com al vostre propi centre, sempre i quan assumiu part del cost de la despesa que suposa el concert educatiu.

Més Info