|  | ||
| CURS 
        2015 - 2016 | ||
| ELS 
        PADRINS HAN ESTAT AMB ELS SEUS FILLOLS FENT LA MONA!!!! | ||
|  | ||
| ELS 
        NENS I LES NENES DE P-5 HAN COMENÇAT L'ACTIVITAT DE PADRINS I FILLOLS 
        AMB ELS DE 4t. | ||
| Missatge 
        dels Padrins als seus Fillols: Els nens i nenes de quart estem 
        super-contents i super-contentes!!!! Ja som padrins dels nens de P5!!! 
        Aquest segon trimestre hem començat les sessions de lectura. Anem 
        els divendres al matí a les classes d'infantil i ens dividim en 
        quatre grups. Els padrins ajuden a llegir als fillols. Tothom té 
        una parella. Nosaltres, els de quart, cuidem molt als petits i volem que 
        aprenguin a llegir amb nosaltres.Sempre desitgem que arribi el divendres 
        per trobar-nos!!! | ||
| ELS 
        MAGS I ELS TRAPECISTES DE P-5 FENT PANELLETS...  | ||
| CURS 
        2014 - 2015 | ||
| EL 
        BLOC 
        D'EDUCACIÓ INFANTIL | ||
| EXCURSIÓ 
        DE P-3 A LA GRANJA | ||
| LES 
        FOTOS DE P-4 DEL 1r TRIMESTRE | ||
| CURS 
        2013 - 2014 | ||
| CELEBREM 
        ELS ANIVERSARIS | ||
| CURS 
        2012 - 2013 | ||
| P-3 
        D'EXCURSIÓ A LA GRANJA "EL XARAGALL" | ||
| A LA POLICIA ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ. ENS VAN DEIXAR PUJAR AL COTSE I FINS I TOT VA SONAR LA SIRENA. ENS VAN REGALAR UNES GORRES MOLT BONIQUES. ESTÀVEM MOLT MACOS I ENS VAM FER UNA FOTO PUJATS A LA MOTO. QUE DIVERTIT!!!. UN DIA PER RECORDAR!!! | ||
| P-5: D'EXCURSIÓ 
        A L'AQUARIUM | ||
| P-3: ENS DISFRESSEM!!! | ||
| DIJOUS GRAS AL 
        PARVULARI  | ||
| A PSICOMOTRICITAT 
        ENS DISFRESSEM!!! | ||
| CELEBREM EL NADAL | ||
|  AVUI DIJOUS 
        EL TIÓ S'HA FET CACA I PIPI!!!! | ||
| LA NÚRIA 
        ENS ENSENYA A TREBALLAR A L'HORT | ||
| AL PARVULARI HEM 
        CELEBRAT LA CASTANYADA AMB EL TRADICIONAL CONTE DE LA CASTANYERA I ELS 
        DE P-5 HEM FET PANELLETS DE XOCOLATA, PINYONS, COCO I AMETLLA.  | ||
| ELS ANIVERSARIS DE P-4 DEL MES D'OCTUBRE HEM CELEBRAT L'ANIVERSARI D'EN PAUL, EN NICO, LA LUCIA, L'ALÍ, L'AHMED, EN SALVADOR, LA MARTA I L'ARIEL. HAN FET 5 ANYS. PER MOLTS ANYS!! | ||
|  | ||
| CURS 
        2011 - 2012 | ||
| L'EXCURSIÓ 
        DE P-3 A LA GRANJA | ||
| TREBALLEM A L'HORT 
        DE PARVULARI | ||
| ELS NENS I LES 
        NENES DE P-5 FENT DIVERSES ACTIVITATS A L'ESCOLA | ||
| P-5 VISITA A 
        LA POLICIA LOCAL | ||
| L'EXCURSIÓ 
        DE P-4 I P-5 AL CIRC | ||
| HEM TREBALLAT 
        A JOAN MIRÓ, KANDINSKY I PAUL KLEE | ||
| A EDUCACIÓ 
        INFANTIL HEM FET LA MONA | ||
| P-5 INICIA L'ACTIVITAT 
        DE PADRINS 
        DE LECTURA  | ||
| P-4 VISITA LA 
        BIBLIOTECA MUNICIPAL DE RIPOLLET | ||
| P-4 TREBALLA 
        A L'AULA | ||
| P-4 i P-5 HAN 
        ANAT D'EXCURSIÓ AL BOSC DE CAN CATÀ | ||
| SI VOLS VEURE 
        ELS EXPERIMENTS QUE FEM AL PARVULARI CLICA AQUÍ | ||
| 
 | ||
| CURS 
        2010 - 2011 | ||
| TREBALLEM LA SETMANA 
        CULTURAL: EL CIRC | ||
| JA HA COMENÇAT 
        LA TEMPORADA DE PLANTAR!!!! |  |  | 
|  | AQUÍ ESTEM 
        FEM DE PAGESOS ESTEM PLANTANT ENCIAMS; ALLS; CEBES; ESPINACS. |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  | TENIM UNA ALOE VERA 
        QUE ES LA ENVEJA DE TOTS ¡!!!!!!! |  | 
|  |  | |
| CELEBREM EL NADAL 
        A L'ESCOLA | ||
| AQUEST NADAL COM 
        CADA ANY ENS HA VINGUT EL TIÓ. |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  | HEM REBUT VISITES... |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| LI HEM PORTAT MOLT 
        MENJAR I L'ÚLTIM DIA ENS HA CAGAT REGALS ¡!!!!!!!!  | ||
|  |  |  | 
| EDUCACIÓ 
        INFANTIL CELEBRA LA CASTANYADA:  | ||
| AQUEST ANY HEM ANAT A LES ALTRES CLASSES DEL CICLE HA CANTAR I RECITAR POEMES. |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  | COM CADA NYA PER LA CASTANYADA HEM EXPLICAT EL CONTE DE LA CASTANYERA. ENS HA AGRADAT MOLT!!!! | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| HEM DECORAT ELS 
        ESPAIS D'EDUCACIÓ INFANTIL AMB ELS COLORS DE LA TARDOR. | ||
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| 
 |  |  | 
|  |  |  | 
|  | HEM FET UN ARBRE 
        AMB MOLTES FULLES I AMB TOTS ELS COLORS DE TARDOR. |  | 
| CURS 2009 - 2010 | ||
| HEM FET LA MONA!! |  | |
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| HA NEVAT A RIPOLLET!!! HA NEVAT A L'ESCOLA!!! EL NOSTRE PATI HA QUEDAT PLE DE NEU!!! QUÈ BONIC!!!! |  | |
|  |  |  | 
| HEM FET CAGAR 
        EL TIÓ |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| EL PICA-PICA 
        DE NADAL |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| LA ROSA FITÉ 
        ENS HA VINGUT A EXPLICAR "CONTES D'ARREU DEL MÓN" |  | |
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| DECOREM EL VESTÍBUL 
        DE NADAL  |  | |
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| DECOREM EL VESTÍBUL 
        DE TARDOR  |  |  | 
|  |  |  | 
|  | ELS NENS I LES 
        NENES DE 5è REPRESENTEN UN CONTE  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  | ||
| CELEBREM LA 
        CASTANYADA  | ||
| EN TORNAR D'INFORMÀTICA 
        PLOVIA  | ||
|  |  |  | 
| CURS 
        2008-2009 | ||
| IMATGES DE FINAL 
        DE CURS  |  |  | 
|  |  |  | 
| CURS 
        2007-2008 | ||
| COM TREBALLEM !! |  |  | 
|  |  |  | 
|  | DECOREM EL 
        PARVULARI PER LES PORTES OBERTES |  | 
| DECOREM EL VESTÍBUL 
        AMB AIGUA | ||
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  | ||
| HEM FET LA MONA 
        !!  |  | |
| HEM CELEBRAT EL 
        CARNAVAL VENINT 
        DISFRESSATS A L'ESCOLA I ENS HEM FET MOLTES FOTOS | ||
| EL DIJOUS GRAS PER 
        LA TARDA HEM MENJAT TRUITA 
        I BOTIFARRA | ||
| HEM TREBALLAT 
          LA SETMANA CULTURAL DE L'AIGUA | ||
| HEM CELEBRAT EL 
        PICA-PICA DE NADAL | ||
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  I TAMBÉ 
        TOTS ELS NENS I LES NENES DEL PARVULARI VAM FER CAGAR EL TIÓ, VA 
        SER MOLT EMOCIONANT !!  | |
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
|  |  |  | 
| DECOREM EL VESTÍBUL 
        DEL PARVULARI PER LA TARDOR |  |  | 
|  |  |  |