Notícies, avisos, novetats, agenda

Proposta de nova activitat extraescolar: Judo

Podeu trobar més informació sobre com inscriure's a la secció de l'AMPA

Diada Esportiva

Aquest dissabte, 31 de maig, celebrarem la diada esportiva del 30è aniversari.

Aquí està el programa d'activitats.

Animeu-vos a participar. i haurà regals i begudes per tothom!!!

Ah! I no oblideu portar-vos un got

Ballada de primavera

El proper dijous 22 de maig ens trobarem a la Sala d'actes de la facultat de ciències de l'educació.

Classes A: de 3 a 4
Classes B: de 4 a 5

Us esperem!

Espectacle

Dinàmica Educativa ens informa que:

Diumenge 25 de maig, al jardí del Museu Ca n’Ortadó a les 12 h Bambalina han preparat l’espectable “Contes que es pengen i es despengen” a càrrec de la companyia de Susagna Navó. Aquesta activitat està adreçada al públic infantil i familiar. Com sempre l’entrada és lliure.

Mònica Terribas, nova directora de TV3

El Consell de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha escollit per unanimitat la Mònica Terribas com a directora de TV3.

En nom de totes les famílies de l'escola i de l'equip de professors volem felicitar-la i desitjar-li molta sort en aquesta nova etapa que ara comença.

El discurs d'acceptació de la Creu de Sant Jordi

A petició nostra, en Jaume Celaens ha fet arribar el seu discurs d'acceptació de la Creu de Sant Jordi.

Si teniu una estoneta, llegiu-lo.

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem amb molta alegria que a en Jaume Cela li han concedit la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya.

Ens alegra per molts motius però sobre tot per constatar que la seva feina per transmetre una imatge positiva de la professió dels mestres i de la comunitat educativa de la que tots en formem part, ha obtingut el merescut reconeixement

Creu de Sant Jordi concedida a:

Jaume Cela (Barcelona, 1949): mestre i escriptor. Per la seva aportació al nostre sistema educatiu, des de la dedicació a l’escola pública i com a membre rellevant de l’Associació de Mestres Rosa Sensat i de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya. I també pel conjunt de la seva producció escrita, tant pel que fa a les obres de ficció com als volums de reflexió sobre l’experiència docent.

De ben segur trobarem la manera de celebra-ho tots plegats en el marc de les festes del 30è aniversari.

Una abraçada,

L’Equip de mestres

Et confiem cada dia allò que més estimem. Marxem de l'escola, cada matí, segurs que tu i els teus es dediquen a ells amb tota la imaginació i la paciència, també amb el coneixement i amb els somriures. De fet, et confiem cada dia allò que ens empeny a viure i tu els fas créixer, amb tots els teus, amb l'aire del pati i l'olor de les aules, que quan les ocupem, un instant cada matí, ens retorna amb alegria a allò que a nosaltres ja se'ns ha escapat. Ets la nostra escola, amb tots els teus. I així ha estat any darrere any, perquè has fet d'aquesta feina una eina de vida pel futur de tots. Per tot això sabem que qui ha pensat en tu per aquesta Creu de Sant Jordi, aquest cop, ha tingut un gran encert.

Les mares i els pares de l'Escoleta

Els premis Goya ens toquen de prop!

Adrià Garcia, un exalumne de l'escola, rep el Goya a la millor pel·lícula d'animació. Des d'aquí, li enviem una forta abraçada i la més càlida de les felicitacions!

No deixeu d'entrar a la pàgina web de la pel·lícula

Carnestoltes 08

Dimecres comença LA GRESCA!

Hem de venir amb el cap disfressat (barret, perruca, pentinat,...) però el Rei Carnestoltes no vol veure ningú amb el cap pintat. Ep! aquí no s'ha acabat: Cal portar el nostre nom escrit de forma original...

Dijous continuem!

Podem venir a l'escola com si ens acabéssim d'aixecar del llit. Ah! i amb una flor al cul... i no s'hi val dir que som persones amb sort!

Divendres, fi de festa!

Tots hem de venir disfressats de cap a peus.

I com cada any us esperem cap a 2/4 de quatre per celebrar junts la festa de carnestoltes amb el judici i un gran ball!

Els mestres i les mestres de l'escola us desitgem un Bon Nadal, ple de pau i alegria que ens ajudi a renovar les forces per fer feliços als que ens envolten i posar el nostre granet de sorra per aconseguir un món millor.

Concert de Nadal

Com cada any ens agradarà compartir l'acte de tancament del trimestre, que alhora ens anuncia l'inici de les festes de Nadal.

Esteu convidats al Concert de Nadal, a la Sala d'actes de la Facultat el dia 21 a les 11 del matí

La Castanyada

Dimecres 31 esteu tots convidats a la Ballada. Ens trobarem a la pista de bàsquet cap a les 3 de la tarda.

Una web perquè els nens i nenes juguin amb l'anglès.

Hem afegit un nou enllaç a la secció "materials".

Es tracta de KinderSay, un espai web interessant per a nens i nens fins a 6 anys (més o menys) on poden aprendre paraules en anglès de forma entretinguda.

Aquest curs cel·lebrem el 30è aniversari de l'Escola Bellaterra!

Tots i totes estem convidats a formar part de la festa!

CEIP Escola Bellaterra.
Campus Universitari de la UAB, s/n. 08193 - Bellaterra (Barcelona) - 93 581 15 83 - 93 581 10 30 - a8039896@xtec.cat