Revista anual de l'escola Can Palmer.

El dàtil és una revista escolar on hi tenen cabuda tots els fruits dels nostres alumnes. Es tracta d'una eina més que tenim a l'escola per motivar i engrescar els nostres alumnes. És un mitjà per fer arribar a les famílies una mostra d'alló que els seus nens fan a l'escola.

Els nostres alumnes se senten orgullosos i més valorats quan veuen el seu treball editat a la revista escolar. És per això que intentem que tots els nensi nenes de l'escola tinguin un treball a la revista ja sigui individual i/o col.lectiu.

Aquesta és la versió virtual de la revista on recollim alguns dels treballs que surten a "El Dàtil".

Des del següent menú pots accedir a alguna revista editada a la nostra escola com a exemple d'aquesta activitat:

Nº 3/ Juny 2002 - Nº 8/ Abril 2007 (pdf)

PRESENTACIÓ COMPOSICIÓ DEL CENTRE PROJECTE EDUCATIU QUÈ FEM A L'ESCOLA?