Escola Ocata

Educació Primària

Entenem que ha de ser un creixement integral de la persona, per la qual cosa es tenen en compte l’aprenentatge de coneixements, l’adquisició d’habilitats i tècniques d’estudi i la formació personal en valors, responsabilitat i autonomia.

L’Escola Ocata considera imprescindible la formació en llengües i en tecnologies de la informació i la comunicació. Per aquest motiu, tant en l’àrea de llengua catalana, anglesa i matemàtiques es treballa amb grups flexibles per donar respostes més adequades a les necessitats educatives del nostre alumnat.

Informació

Tant a l’Ed.Infantil com a la Primària les famílies mantenen una relació directa i continuada amb la tutora.
L’evolució de l’infant queda reflectida en els informes que la tutora presenta a les famílies al llarg del curs escolar.

Escola Ocata

Passeig Roman Fabra, 3