dalt
Inici
Bloc (el dia a dia de l'escola)
L'escola
Ubicació
Curs actual
Agenda d'activitats
Documents de curs
Festes i tradicions
Jornades pedagògiques
Activitats i sortides
El xiprer. La revista.
Ampa
Informació
Biblioteca.edu
Un tros del teu passat

JORNADES PEDAGÒGIQUES

SETMANA CULTURAL

Al volts de St. Jordi a l'escola organitzem la Setmana Cultural. Una setmana dedicada a vivenciar un eix de treball unic a tota l'escola i que any rere any potencia diferents àmbits educatius. La interculturalitat, la ciència i l'aventura, el còmic i el joc són alguns dels temes que hem tractat darrerament.

EDUCACIÓ VIAL

Dins del treball transversal que duem a terme al nostre centre destaquem el treball d'educació vial que es dur a terme cada primavera amb col·laboració amb el Servei Català de Transit, l'Ajuntament de Tarragona i el Consell Comarcal.

EDUCACIÓ AMBIENTAL

Dins del treball per a la conservació i sensibilització del medi ambient que ja porta a terme des de sempre a l'escola aquest curs 2008-09 s'inicia en el treball d'ESCOLA VERDA . Amb el propòsit de consienciar els i les alumnes de la necessitat de sotenir el món en que vivim aprofitant els seus recursos treballem temes de reciclatge, us d'aparells elèctrics, usos de l'aigua, ...

EDUCACIÓ PER A LA SALUT