![]() |
||
| ·· | Presentació | ·· |
| · Festes | ||
| · Medi ambient | ||
| · Sortides i colònies | ||
PEDAGÒGIC | RELACIÓ AMB L'ENTORN | Presentació
Cal
afavorir que el nen conegui el seu entorn proper tot sentint-se part dell
i adoptant una postura crítica i constructiva.
Per formar el nen com a ciutadà ha de conèixer com estem organitzats socialment.
| Pretenem principalment: | |
| · | Potenciar la capacitat dinteracció entre les persones: el treball en grup classe, inter-classe, la participació en activitats amb altres escoles, |
| · | Afavorir lassemblea de classe, la presa de decisions conjunta, el respecte als altres, la coordinació dinteressos, la realització conjunta de propostes, |
| · | Conèixer la funció dalgunes institucions properes: lajuntament, els serveis públics,.. |
| · | Identificar fets que relacionen lacció de lhome amb el deteriorament del paisatge i implicar-se en accions de millora del medi ambient. |