L'escola

Serveis
Ubicació

Projecte Educatiu

L'escola Frederic Godàs és una escola pública i té com a objectiu primer proporcionar a l'alumnat els elements necessaris que li permeten desenvolupar plenament totes les seves capacitats per tal d'esdevenir una persona autònoma, segura, crítica, respectuosa, tolerant, solidària, feliç i capaç d'integrar-se en la societat que l'envolta.

La nostra escola, té el català com a llengua vehicular d'ensenyament/aprenentatge, i treballa amb especial cura la llengua castellana i la llengua anglesa incidint particularment en l'aspecte comunicatiu.

En la mateixa línia de desenvolupament de les capacitats de l'individu es treballen les competències programades en el PCC quant a matemàtiques, llengües, socials i naturals tot i potenciant també l'educació musical i l'educació física mitjançant activitats adreçades a reforçar aquests aspectes com ara cant coral, bàsquet, rítmical, etc.

Acceptem la diversitat en tota la seva dimensió. Respectem totes les creences ideològiques i per això intentem educar els alumnes en un ambient democràtic on el diàleg i la participació són essencials per tal d'ajudar-los a desvetllar l'esperit crític.

Ens agrada conéixer i estimar les tradicions no només pròpies sinó també les de cultures que ens aporten els alumnes que vénen de fora i aquelles altres amb les quals ens uneix una amistat i un treball pel fet de compartir un projecte europeu "Comenius 1".

Som també un centre innovador amb inquietuds per a millorar la nostra pràctica diària, i això ens mou a participar en projectes que ens permetin cercar noves maneres de fer com el projecte Orator de llengües estrangeres i el projecte de l'Hort Escolar, i el pla estratègic centrat en les noves tecnologies