Mireu quins amics més guais!
Ei! Aquesta d'aquí al meu costat és la Jessica. La vaig conèixer els primers dies de l'escola i ara és amiga meva. Té 12 anys. És alta i primeta, és morena, té els cabells ondulats i una mica llargs, a vegades porta turbant, a vegades porta cua. Té la pell morena. Els ulls són alegres i marrons foscos, el nas petit i respingó, els llavis són com dues ratlles de retolador vermell. Vesteix amb un xandall blanc i gris i porta unes bambes vermelles. És simpàtica, riallera i molt xerraire.
Eiii!!! Aquesta noia del meu costat és l'Aina, té 11 anys és una gran amiga. És súper guai, és una nena que somriu molt, li encanta jugar. Té els cabells rossos, té els ulls marrons, té el nas normalet, té els llavis una mica amples i és primeta. L'Aina li agrada molt estudiar, el seus programes preferits són ... de fet diu que li agrada tot. Les seves amigues inseparables són totes les nenes de la classe...