Ei! aquest és el meu company
Ei nois i noies el que tinc al meu costat és en Bertí. En Bertí és un nen una mica gamberro a l'hora de tirar els petards, quan juga amb els seus amics i altres coses. Li agrada jugar a futbol i a bàsquet. No li agrada gens menjar peix, però li agraden molt les patates fregides. En Bertí és un nen una mica alt, però a la classe n'hi ha de més baixos i de més alts que ell. No li agrada gaire estudiar, però a l'hora d'estudiar alguna cosa que li agrada, s'ho estudia bastant bé. Tampoc no li agrada tocar la flauta, perquè es fa molts embolics. Això sí, a l'hora de la veritat és un bon amic.
Ei nois i noies! Aquesta és la Cris. La Cris és molt tranquil·la i divertida, i quan juga a matar conills té molta punteria. Fora de l'escola li agrada muntar a cavall i sempre cau. Per menjar li agraden molt les croquetes. A la Cris li agrada estudiar.