DOS COMPANYS MOLT ORIGINALS!!!
Ei penya!!! Aquest d'aquí és en Claudi! És un company de la classe, de 6è. És molt divertit, a vegades, és molt còmic perquè parla com un ninot de la tele. No s'enfada quasi bé mai, li agrada molt dibuixar "MANGA", però també li agrada molt jugar a futbol al pati de l'escola, amb els seus amics. A vegades, és molt esbogerrat, però és un bon amic. Amb en Sergi, fan un duo ( de 2 ), molt estrany, però són molt divertits...
Bueno, confessaré algunes coses de l'Elisabeth!!!!!!!!! (je, je)És simpàtica . Les seves aficions preferides són : seguir la sèrie d'Inuyasha, llegir, fer exàmens de religió (amb la gemma) i sobretot portar-se bé amb tota la classe!!! Les seves amigues inseparables són: la Jèssica, l'Aida, la Marta i la Gemma !!!!! Però la qualitat més important d'ella és que és molt bona persona.