La Bicicletada de Les Escoles (01-02)

Avui ha sigut un dia diferent! Per acabar el segon trimestre hem agafat les bicicletes i hem marxat cap a Palau.
Durant el trajecte hem passat per les Fonts de les Cases d'Avall. Ens hem aturat per descansar una mica i hem aprofitat per veure el paisatge.
Aquests han sigut els primers d'arribar a Palau. Després d'haver pedalat durant una estona ens hem tirat fotos.
Descansem després del trajecte, és que estem molt cansats! Abans de marxar de l'Església de Palau ens hem tirat una foto tots junts!
Quan marxen els grans, els nens i nenes de primer, segon, P5, P4 i P3 ens quedem al camp de fútbol provant les nostres bicis. Ens ho estem passant pipa!
Hem fet un minicircuit. Hem donat voltes fins que ens hem marejat! Hem provat d'anar en línia recta, de girar... Ha sigut molt divertit!