L'HORT de Les Escoles
Hem anat a plantar llavors i ens hem tirat una foto a davant de l'hort. Ens ha tocat plantar escaroles i faves.
Hem buscat una mica d'informació de les escaroles i les faves. Sabem que per fora són verdes i per dins grogues, les fulles són arrinxolades i retallades.
Hem trobat que venen de la Índia. A més a més com ja sabeu es mengen a les amanides. Sabeu com és molt bona? Amb blat de moro o amb magranes.
Això són les llavors de les faves. També en plantarem a fora i a dins de l'hivernacle, així veurem si creien a dins i a fora de la mateixa manera. És una llavor que té forma de mongeta.
Un cop cada mes anirem a veure com estan les faves i les escaroles. Aquí, en aquesta foto estem esperant per plantar les faves.