El patge (Nadal 2006)

L'últim dia a la tarda ens visita el Patge de Sas Majestats, i després de fer la cantada i el recital de poemes els alumnes li entreguen la carta dels reis.

Aquest és el pernil regalat per l'AMPA que els nens i nenes de 6è sortegen l'últim dia del primer trimestre amb l'objectiu d'aconseguir diners pel viatge de final d'etapa. Aquí teniu als afortonats: en Pol, en Roger i l'ARnau Tortosa. Per celebrar l'últim dia del primer trimestre vam fer un aperitiu a la classe. Els nens i nenes de tercer, quart, cinquè i sisè portaven cadascun un aperitiu diferent, i així de bé ens ho vam passar.

A la tarda arriba el patge real i tots i totes ja tenim la nostra carta.

Li hem recitat un poema la patge i cada classe li hem cantat una cançó. En agraïment el nostre patge ens dóna unes xocolatines i esperem que els reis ens duguin un munt de joguines!