Consell Escolar
Col·locació simbòlica de la primera pedra de la nova escola de Gurb i de la nova llar d'infants
A proposta de la Judit Roca, representant de l'Ajuntament al Consell Escolar, es va formar una comissió integrada per pares i mestres per organitzar la celebració de manera simbòlica de l'inici de les obres de construcció del nou edifici escolar.

El diumenge, dia 27 d'octubre de 2002, ens vam trobar al peu de l'obra pares i mares, nens i nenes, veins i veïnes, tècnics de l'ajuntament, regidorsi regidores i l'alcalde. Mentre esperàvem que s'aclarís el cel, la Montse i l'Encarnació van preparar una xocolata per llepar-se'n els dits!

Mentre esmorzàvem vam tenir l'oportunitat d'enlairar-nos en globus i contemplar l'escola des de l'aire.

Els nens i nenes per cursos van anar explicant com els agradaria que fos l'escola nova: una escola gran, de colors, clara i alegre, on es fessin amics... un lloc per aprendre a aprendre.

A continuació van parlar els representants de cada estament de la comunitat educativa sobre com s'imaginaven la nova escola: l'escola dels futurs gurbetans!