QUI SOM
CICLE SUPERIOR

Hola! som la classe de 5è. Aquest any hem triat ser la classe de la WARNER BROSS. ja que ens agraden els seus personatges.

Ens tocarà l'hàbitat dels pollets: tindrem una incubadora i veurem com neixen. Quan sigui l'hora, us convidarem a veure'ls.

Som 21 nens i nens perquè 4 ja no són amb noslatres. Els trobem a faltar! Els nostres noms són: Pau, Aina, Roger, Andrea, Laia, Andrea, Jordi, Laia, Marcel, Cèlia, Gemma, Bruna, Miquel, Júlia, Roser, Anabel, Ivette, Guillen, Pol, Bruna, Gil.

Hola, som els de 6è, els més grans de l'escola. Som pocs, 19 alumnes, però ens portem molt bé entre nosaltres i també amb la profe, que per cert es diu Mercè i és el primer anys que és a l'escola.

La nostra classe es diu PUNTS SUSPENSIUS potser perquè estem una mica intrigats pel proper curs que ja serem a l'institut. Però de moment encara som aquí i pensem passar-nos-ho molt bé des del principi fins al viatge de final de curs.

Som: Gemma, Fiona, Estel, Paula, Meritxell, Hanae, Ariadna, Nara, Gerard, Ariadna, Natàlia, Clàudia, Arnau, Berta, Guillem, Bruna, Albert, Àlex, Clara