S o R t I d E s

Hem anat a Lluçà, a visitar l'església i el castell
El dia 22 d'octubre de 2007 els nens i nenes de Cicle Mitjà vam anar a Lluçà. A les 9'00 vam agafar l'autobús, quan vam arribar vàrem entrar al monestir i vam visitar l'església, ens van explicar una mica d'història i també ens van ensenyar la pintura de la Mare de Déu i les pintures antigues. Vam esmorzar i vam tornar al monestir i ens van deixar veure el claustre. Ja us ho podeu creure, resulta que a terra del claustre hi havien tombes i en una d'elles hi van posar una planta i encara avui és viva, amb les fulles verdes, ja que amb la humitat creix.
Un cop vam acabar la visita vàrem pujar al Castell del Lluçà. Des d'allà dalt es veien els boscos, conreus i poques cases de pagès. El castell no era gran cosa, era una paret, però l'explicació de les mestres ens va servir per entendre-ho més bé.
Quan ja tornàvem ens vam parar a dinar i després vam agafar l'autobús per tornar a l'escola.
L'explicació del monestir se'm va fer molt llarga però em va agradar molt.
Anna E. (4t)