Butlletí verd : Què és? Com es fa? Què és el logo?

Què és el butlletí verd?
Es tracta d'una publicació elaborada a l'escola, que surt cada trimestre, sobre temes d'ecologia i medi ambient.

Per què fem un butlletí verd?
És una més de les activitats que es realitzen a l'escola dins el marc d'escola verda.
Pretén comunicar als alumnes, famílies i mestres el que fem a l'escola i al nostre entorn respecte als temes d'ecologia i medi ambient.

Quin és format del butlletí verd?
Es fa en format DIN-A4, plegat per la meitat vertical, en paper reciclat o ecològic. Té un total de 8 pàgines.

També es fa arribar per mitjà de correu electrònic, en format PDF a les famílies i mestres de l'escola.

Quins apartats té el butlletí verd?
- Una editorial, que farà referència a les novetats i als aspectes més importants del trimestre.
- Una notícia de cada nivell, de P3 a 6è, relacionada amb la natura o l'entorn.
- Seguiment de l'estat de l'hort i de les actuacions que s'han fet al llarg del trimestre.
- Tractament d'un tema monogràfic, amb idees, propostes, consells i recomanacions.
- Un resum de la reunió del Parlament Verd del trimestre, amb els punts acordats.