CEIP Federico Garcia Lorca

c/ Gustavo Adolfo Bècquer, 10, 08100, Mollet del Vallès,Tel.935622651

Qui Som?

*Som una escola cíclica en procés d'una línia que estem al barri de Lourdes de Mollet del Vallès, molt a prop de l'estació de tren de Parets del Vallès.
*L'Educació Infantil es compon de tres nivells P-3, P-4 i P-5 . El cicle d'Ed. Primària estan separats per nivells excepte els nivells de 5é i 6é que estan junts.
*Els grups tenen un nombre reduït d'alumnes.
*Introduïm la llengua anglesa i la informàtica des de P3.
*Actualment estem portant a terme tallers d'Expressió Oral en les tres llengües vehiculars de l'escola,a l'etapa de Primària.
*La nostra tasca educativa es basa en el respecte, el diàleg, la reflexió, la col.laboració, la responsabilitat i la solidaritat.
*Potenciem un ensenyament actiu en el qual es desenvolupa la iniciativa i la creativitat.
*Aquest curs seguim disposant d'una Unitat de Suport d'Educació Especial (USEE) destinada a aquells alumnes amb Necessitats Educatives Especials.