CEIP Federico Garcia Lorca

c/ Gustavo Adolfo Bècquer, 10, 08100, Mollet del Vallès,Tel.935622651

Festes

** HALLOWEEN: Enguany a l'escola s'ha celebrat la festa de Halloween. Pel matí els alumnes van fer tallers envers aquest tema. Per la tarda van anar disfressats per sortir a la pista i oferir als pares els balls que havien estat preparant.

** NADAL: El dimarts dia 21 de desembre els alumnes de l'escola han cantat les Nadales a l'aula de Psicomotricitat on, en acabar tots els cursos, els nens i nenes de Batuka han fet una petita exhibició del que han après en aquesta activitat extra-escolar.

El dimecres dia 22 de desembre l'Ampa ha convidat a esmorzar a tots els alumnes i, desprès d'agafar força amb aquest àpat, han rebut la visita del Pare Noel que ha arribat ple de regals.

** JOCS FLORALS: Abans de marxar de vacances de setmana santa, s'ha fet l'entrega de premis als guanyadors dels Jocs Florals realitzats a l'escola durant tota la setmana.

** ENGLISH DAY:

** TEATRE: Enguany tots els alumnes de Primària, des de Primer fins a Sisè, han estat preparant durant tot el curs una obra de teatre per representar davant els pares:

ALUMNES DE SISÈ

Títol Obra: El mercader de Venècia -- Autor: William Shakespeare

ALUMNES DE CINQUÈ

Títol Obra: El barret de cascabell -- Autor: Anònima

Títol Obra: El rei presumit -- Autor: Anònima

ALUMNES DE QUART

Títol Obra: La sospita està servida -- Autor: Adelaida Frías

ALUMNES DE TERCER

Títol Obra: La fòrmula màgica -- Autor: Adelaida Frías

ALUMNES DE SEGON I PRIMER