CARNAVAL
Enguany vam celebrar el Carnaval el divendres quatre de febrer. Vam guarnir totes les finestres del Centre amb màscares i serpentines. El tema de la disfressa, des d'Infantil fins a 6è de primària, era lliure. D'aquesta manera, tant els pares com els alumnes, han pogut fer realitat els seus somnis d'anar disfressats d'allò que més els hi va agradar. L'Escola recomana, des de fa anys, que les disfresses es facin a casa, que siguin amb materials senzills o roba vella aprofitada, fetes pels nens i nenes que sempre tenen molta imaginació.

Horaris de la Festa:

Divendres 4/2/05, a les 15 h 15 m <> desfilada dels nens/nenes, dels mestres i dels pares amb música de fons per la passarel·la preparada al bell mig del pati perquè tothom pogués lluir millor la seva disfressa.

A les 15 h 30 m <> Ball i música per a tothom.

A les 15 h 45 m <> Xocolatada al pati preparada per l'equip de cuina del propi Centre, acompanyada de melindros. Tot boníssim, subvencionada i organitzada per l'AMPA.

Tots els membres de les famílies, que així ho van desitjar, van poder entrar disfressats a partir de les 15 h, així com les mares que van voler vestir els seus fills/es.

La festa va quedar molt lluïda i tots ens vam disfressar. Per aquest motiu i com estàvem molt contents, vam decidir indultar al nostre rei Carnestoltes esperant que el proper any torni per aquestes dates a fer-nos gaudir de l'alegria i la joia d'aquesta jornada tan colorista.

Aquí podeu veure una petita mostra de les diferents disfresses