CASTANYADA 05
La Castanyada és la primera festa que vàrem celebrem aquest curs. I com és costum, tots els nens i nenes de l'escola varen fer treballs a classe relacionats amb la festa: aprendre cançons, dites, refranys i poemes. Varen fer treballs, murals i una gran exposició al porxo de l'entrada amb tots els productes de la tardor que cada nen/a havia portat de casa seva.
El dia 31 d'octubre, algunes mares vam tallar un munt de castanyes. En acabar, la cuinera de l'escola, la senyora Teresa, les va torrar perquè a la tarda, les castanyeres, les poguessin repartir per totes les classes. Els nens i nenes dels Cicles Mitjà i Superior varen anar al Par Güell a menjar-les mentre que els de Parvulari i els del Cicle Inicial, es varen quedar al menjador de l'escola a celebrar-ho. I després de tant ballar, jugar, riure, cantar, i com havíem fet gana, a menjar castanyes i panellets!

Per finalitzar la festa, l'escola va convidar a tots als pares i mares a veure l'exposició i a fer un tast dels diferents productes de la tardor. Aquest acte va tenir molt d'èxit.

Exposició d'alguns dels treballs al porxo
I després de repartir les castanyes per les classes, vàrem anar a menjar-les al Parc Güell.
A les 16 hores 15 minuts, varen entrar els pares i mares per gaudir també de la festa.
inici
índex