HALLOWEEN 06

Al CEIP Montseny, la celebració de Halloween, juntament amb la de la Castanyada, és ja una tradició. Cada any, els alumnes de sisè es disfressen de bruixes, vampirs, exorcistes, monstres.... També porten carabasses que prèviament han buidat a casa o a l'escola, amb un ciri a dintre.

Setmanes abans, a la classe d'anglès, es comença a preparar Halloween tant a nivell plàstic com lingüístic (vocabulari, expressions, tradicions a països de parla anglesa).Enguany vam treballar "the fairies" les fades en la cultura de contes tradicionals anglesos, vam conèixer i escriure poemes relacionats amb fruites, flors i arbres de tardor i personatges del món màgic (elfs, leprechaums,goges, etc.. decorant l'entrada a Primària i les escales. Les activitats creen un ambient adient i motiven els alumnes que esperen aquest dia amb expectació. També acostumen a memoritzar algun poema que recitaran el dia de la festa, a última hora del matí, en cada una de les visites fantasmagòriques que faran a la resta de les classes.

inici
index