Objectius específics

Després
Recursos i materials
Web escola
  • Després de les activitats s'elaborarà un llibre per la classe, fent un peu de fotografia de les diferents aportacions dels nens i nenes. Amb aquest llibre (que s'emportaran a casa per torns) els nens/es podran explicar a les famílies els tresors dels seus companys/es. Les famílies poden ajudar-los a localitzar paraules, noms… (el nom dels nens/es s'enganxarà amb velcro).
  • Elaborarem un mural amb tots els tresors dels nens i de les nenes de la classe. Els noms s'aniran afegint a mesura que es vagin treballant a la classe. Aquest mural estarà format pels noms dels tresors, una imatge com a referent i el nom dels nens i de les nenes.
  • Cada nen/a realitzarà una feina relacionada amb els tresors dels seus companys/es i d'aquesta manera cada alumne tindrà un recull de tots els tresors de la classe.
  • Al final de l'activitat cada nen o nena amb la seva foto farà un treball plàstic (que servirà com a tapa del recull de tots els tresors de la classe