Aula de ciències

A finals del 2005-2006 el Departament d'Ensenyament de la Generalitat va concedir a l'escola una Aula de ciències amb suport TIC.

Durant el curs 2006-2007, ens vam encarregar de l'adaptació de l'espai (el laboratori), la formació de mestres i l'inventari de material de l'aula.

Aula de ciències

Com altres centres, l'escola pretén donar resposta a les necessitats d'educació científica, integrar la idea de construir els propis aprenentatges de l'àrea de ciències i treballar aquesta àrea des d'una perspectiva de pensar, fer i comunicar. Bàsicament es tracta de fer un pas a l'escola per seguir desenvolupant la capacitat d'utilitzar el coneixement científic per fer preguntes i obtenir conclusions. Cal seguir treballant amb un nou espai la idea de fer experiments tot vinculant-los a les noves tecnologies sense oblidar l'experimentació que hem fet tota la vida.

Recursos tecnològics i materials

L'aula de ciències està ubicada al laboratori de l'escola on hi ha els ordinadors, la impressora i les lupes binoculars. Aquest material ve acompanyat de càmeres digitals, de vídeo i uns aparells (Ecodats) que permeten prendre moltes mesures. L'aula també disposa d'un televisor, una pissarra i suros per fer els aprenentatges i les ambientacions corresponents. A part del material estrictament lligat amb les TIC, hi ha tots els que són d'ús quotidià relacionats amb les ciències.

Durant el curs 2007-2008, els alumnes de Primària ja van començar a fer ús d'quest espai de l'escola.