Saló del llibre
PuntEdu

Des del curs 2005-2006 participem en el Programa d'Innovació Educativa de biblioteques escolars "PuntEdu", posat en marxa pel Departament d'Educació amb l'objectiu de consolidar i impulsar el funcionament de la biblioteca com a eina bàsica d'aprenentatge en el desenvolupament de totes les àrees i per a fomentar l'hàbit lector. La biblioteca ha d'esdevenir un servei i un recurs pel professorat i un espai obert a tota la comunitat educativa.

El projecte PuntEdu del nostre centre és:

"GAUDIR I APRENDRE A LA BIBLIOTECA"

• Préstec de llibres
  • Exposicions temàtiques
  • Trobades amb autors
  • Bibliomaletes de novetats
  • Jocs literaris
  • Xerrades
  • Contacte i visites a la biblioteca pública i la llibreria del barri
  • Visites d'altres centre propers a la nostra biblioteca
  • Activitats conjuntes amb altres escoles de la zona per desenvolupar el gust per la lectura
  • Sortides relacionades amb el món dels llibres, amb tallers d'aprenentatge i d'animació lectora.