Curs 2004-2005

Podeu consultar el full informatiu als pares i mares amb les novetats d'enguany.

Avui, dia 15 de setembre, comencem el nou curs fent un minut de silenci en record dels nens i nenes de la ciutat de Beslan.

Enguany l'escola participa en el programa MUS-E impulsat per la Fundació Yehudi Menuhin, que té com a objectiu fomentar entre els infants determinats valors : la tolerància, el sentit de la pau, la solidaritat… mitjançant l'Educació Artística.

Els alumnes de 6è curs han fet una sortida per conèixer un castell i han anat al castell de Castellet

El dia 27 d'octubre vam anar, tots els alumnes de l'escola, a Collserola per selebrar la Castanyada

Els alumnes de l'aula d'acollida han fet un passeig pel centre de Barcelona

La nostra escola ha participat amb altres escoles del barri al correllengua 2004

El passat dimecres dia 1 de desembre, un grup d'alumnes de 3r. de magisteri de la Universitat de Blanquerna vàren visitar la nostra escola.
L'objectiu era conèixer la situació general del centre i el funcionament de l'aula d'acollida de la nostra escola.

L'escola ha celebrat el concert de Nadal i la representació dels Pastorets a les Cotxeres de Sants.

El CEIP PERÚ ha participat en l'acte de presentació de 145 autobusos nous per a la ciutat de Barcelona el dia 25 de gener 2005, amb l'apadrinament de l'autobús Evobús Mercedes Benz número 2424.

El passat dia 4 de febrer vàrem celebrar el Carnestoltes d'enguany amb la lectura del pregó i la celebració del Carnaval.

Sant Jordi 2005

Representació de l'obra de teatre " Aquest restaurant és un rave" a càrrec dels alumnes de l'aula d'acollida.

Festa final de curs

Tornar a la pàgina principal