Fa que aquesta sigui la pàgina d'inici en connectar-te a internet Afegeix aquesta pàgina als favorits Mostra un índex de la web Contacta amb el col·legi
Personal docent Enllaços a altres webs

INFORMACIONS:

Juliol 2008: La venda de llibres es realitzarà al col·legi els dies 1 i 2 de juliol. Les famílies que no els comprin aquests dies, els han d'aconseguir pel seu compte o posar-se en contacte amb ALFIL abans de començar el curs, però els alumnes han de tenir tots els llibres del seu curs el dia 15 de setembre. Si no teniu la llista de llibres la podreu imprimir consultant el curs que realizarà el vostre fill en uns dies.

IMPORTANT: L'antiga alumna Sandra Martínez Bajo (promoció que va fer 8è d'EGB el curs 1991-92) està organitzant una trobada amb tots/es els/les companys/es d'aquella promoció. Tots/es els/les que tingueu la mateixa inquietud i voleu passar una estona junts, contacteu amb ella (687932368 o bén smartinezb@gencat.cat) també podeu posar un correu al cole des d'aquesta mateixa web (Contacta) i nosaltres ja contactarem amb ella. Podeu posar com a assumpte: trobada de 8è d'EGB.

Suposem que sabeu que, a partir de l'1 de setembre, la Titularitat del col·legi passa als Escolapis. Des d'aqui volem manifestar el nostre més profund agraïment a les Apostòliques per la gran tasca que han realitzat durant tot aquest llarg període de temps que elles han estat al front del col·legi LUZ CASANOVA.