INFORMACIONS:

Entrades i sortides

De dilluns a divendres:

Matí: L'entrada serà pel carrer Almansa (porta del pati) a les 8:55 h. La sortida serà a partir de les 12:55 h i cada alumne serà lliurat a la seva família pel pati del carrer Almansa.

Tarda: L'entrada serà pel carrer Almansa (porta del pati) a les 14:55 h. La sortida serà a partir de les 16:55 h i cada alumne serà lliurat a la seva família pel pati del carrer Almansa.

Primària

De dilluns a divendres:

Matí: L'entrada serà pel carrer Almansa (porta de vidre) a les 8:55 h. La sortida serà a partir de les 12:55 h per la porta del carrer Almansa.

Tarda: L'entrada serà pel carrer Almansa (porta de vidre) a les 14:55 h. La sortida serà a partir de les 16:55 h per la porta del carrer Almansa.

E.S.O.

De dilluns a dijous:

Matí: L'entrada serà pel pati del carrer Almansa a les 8:45 h. La sortida serà a les 13:00 h també pel pati del carrer Almansa.

Tarda: L'entrada serà pel pati del carrer Almansa a les 15:00 h. La sortida serà a les 17:00 h també pel pati del carrer Almansa.

Divendres:

Matí: L'entrada serà pel pati del carrer Almansa a les 8:00 h. La sortida serà a les 14:00 h també pel pati del carrer Almansa.

Tarda: Els alumnes d'E.S.O no tenen classe els divendres a la tarda .

Entrevistes amb la direcció

Mª. Concepción: tots els matins de 9 a 10 h, i dilluns, dimarts i dimecres de 17 a 19 h de la tarda.

Jesús: dimecres de 8:45 a 9:45 del matí i dijous de 4 a 5 de la tarda .

Entrevistes amb els tutors i professors

Infantil: dimecres de 13 a 14 hores. Es prega cita prèvia.

Primària: dimecres de 13 a 14 hores. Es prega cita prèvia.

E.S.O.: dimecres de 13 a 14 hores. Es prega cita prèvia.