APA: Extraescolars

Extraescolars
Sortides

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS APA CURS 2001 -02

A l’inici d'aquest nou curs, L' APA va fer la proposta de portar a terme diferents activitats extraescolars. Inicialment va dirigida a tots els alumnes d'ESO, per omplir les hores del migdia i per oferir un lleure actiu i cultural en hores no lectives.

ESPORT: Per fomentar la pràctica de l'esport, l'atletisme, els jocs d'equip

( Futbol sala, Voleibol, Handbol ,Basquet i altres). Representar el nostre Institut en les diferents competicions esportives.

TEATRE: Com a joc didàctic i vehicle de coneixement. Participar en la divulgació de la cultura .Sortides per anar al teatre, fer tallers i preparar una representació són alguns del objectius d'aquesta activitat.

INFORMÀTICA: Per a iniciar-se o per a experts, noves formes d'expressió de la cultura, construir pàgines Web, correu, música, pintura, i moltes altres .

ARTS PLÀSTIQUES: Tècniques de pintura, manualitats i dibuix de còmics.

FLORS SEQUES: Treballs amb flors prensades, decoració, regals. ..

HORARIS:

ESPORT: Dijous i divendres tarda al pavelló Municipal. Dissabte mati per a competició (Segons equips i calendaris).

TEATRE: Dimarts o dimecres de 14,30 a 15,30, o dijous a 15,30 a 16,30

INFORMÀTICA: Dimarts o dimecres de 14.30 a 15.30.

ARTS PLÀSTIQUES: Dimarts o dimecres de 14,30 a 15,30,

FLORS SEQUES: Dimarts de 14,30 a 15,30 o dijous de 15,30 a 16,30.

Aquests horaris son provisionals i es podran modificar segons les necessitats i el nombre dels alumnes inscrits.

EI preu de cada activitat es de 1 000 pts mensuals per als socis de L ' APA i de 1500 per als no socis.

Les activitats començaran la primera setmana d' octubre.

A dalt

EL CENTRE