EL GRUP DE TEATRE DE L'INSTITUT

Al nostre institut, el TEATRE és un Projecte de centre reconegut i subvencionat per l'Ajuntament de l'Hospitalet.

Tenim DOS grups de teatre:

• Un format per alumnes de 1r i 2n d'ESO: Elles i ells.
  • Un altre, per alumnes de 3r i 4rt, i Batxillerat diürn i nocturn: ELA-ela teatre.

Les professores coordinadores de l'activitat són: Àngels Amorós i Carme Llitjós.

TEMPORADA 2006-07

• Elles i ells ( 1r i 2n d'ESO)

• Components del grup:

Ana Mª Abella Sònia Oropella
Quim Jané Laia Ortiz
Jesús Marro Sara Roldán
Roser Medina Daniel Sáez

• Monitora: Ester Martínez

• Estrena de L'arxipèlag sense nom de l'autor francès Jean Tardieu. Tracta d'un grup de gent que té uns costums ben diferents dels nostres.

• Actuacions:

• 20 d'abril al C.C. Santa Eulàlia.
  • 1 de juny al C.C. Santa Eulàlia.
  • 5 de juny a Tarragona. Intercanvi amb el grup de teatre de l'IES Martí i Franquès.

• ELA-ela TEATRE ( 3r i 4t d'ESO i Batxillerat diürn i nocturn)

• Components del grup:

Daniel Alberto Giovanni Martínez
Noor Bilbaisi Sergi Cabot
Estel Romero Luis Nguema
Jessica Moreno Jordi Contreras
Maria Olmos Ingrid Blanch
Andrea Ruiz Marc Gil
Ester Martínez Diego Vega

• Professor de teatre: Attis Angelopoulos

• Producció d'enguany: La desaparició de Wendy de Josep Mª Benet i Jornet. La història barrejada de dos personatges; Peter Pan i la Ventafocs, dóna molt per pensar.

• Actuacions:

• 20 d'abril de 2007 al C.C. Santa Eulàlia.
  • 12 de maig. Festa major del barri de Les Corts.
  • 26 de maig. Festa major del barri de Santa Eulàlia.
  • 5 de juny. Intercanvi amb l'IES Martí i Franquès de Tarragona.
  • 16 de juny. L'Hospitalet fa teatre. C.c. La Bòbila. 18 h.

• Intercanvis i relacions internacionals amb altres grups:

• Octubre de 2006: estada de ELA-ela TEATRE a Txèquia. Actuacions a Brno i Praga: Fenícies d'Eurípides i La comèdia de la comèdia de Jean Tardieu.
  • Maig de 2007: tallers de teatre a l'Hospitalet amb un grup de joves anglesos.

ELA-ela TEATRE A BRNO I PRAGA

ELA- ela TEATRE va anar de gira al mes d’octubre a la República txeca, a les ciutats de Brno i Praga. Hi va representar dues obres:

• La comèdia de la comèdia de Jean Tardieu, obra d’humor com a crítica de la nostra societat.
  • Fenícies d’Eurípides. Tragèdia grega sobre els mals que comporta l’ànsia de poder entre els humans.

Estada a Txèquia. Passejada per Brno

Visita a la casa de Miesvan der Rohe   Assaig teatral en un parc de Brno   L'institut de Brno

La comèdia de la comèdia a Brno
  Quin èxit!   Fenícies, les dones del cor   Iocasta amb els dos germans ( Ester Martínez, Daniel Alberto i Diego Vega)