EL GRUP DE TEATRE DE L'INSTITUT

ELa-ela TEATRE és el grup de teatre del nostre institut format per alumnes de 3r i 4t d'ESO i de Batxillerat diürn i nocturn.

• Aquesta és la novena temporada del grup.
  • Participem en festivals de teatre escolar dins i fora de Catalunya i en festes del nostre barri.

A QUÈ ET COMPROMET?

• Venir sempre als assaigs ( dimecres i divendres de 3h a 5h), amb esperit de grup.
  • Aprendre's el paper que correspongui
  • Pagar una quota única anual de 50 €. L'activitat està subvencionada per l'Ajuntament de l'Hospitalet.

Si us interessa, digueu-ho al professorat: Biel Carrió, Àngels Amorós o Pilar Salvatella.

Demaneu informació a companys i companyes que ja són del grup: Laia Ortiz, Quim Jané, Cristina Delgado, Sofia Sant'Anna, i Quique Sánchez de 4rt d'ESO, o a Dani Sánchez, Andrea Fernàndez i Jordi Contreras de Batxillerat, entre d'altres.

EL CURS COMENÇARÀ EL DIMECRES 16 DE SETEMBRE A LES 3H AL CENTRE CULTURAL SANTA EULÀLIA.

PODEU VENIR A VEURE COM FUNCIONA EL GRUP SENSE COMPROMÍS DURANT EL MES DE SETEMBRE.