LLENGÜES

Els contes del Tom i la Laia

100 paraules per escriure

100 paraules per escriure és un conjunt d'activitats pensades perquè els nens i nenes tot mirant un dibuix i escoltant el seu nom el sàpiguen escriure.
Si l'escriuen correctament el dibuix s'animarà. Està adreçat a alumnat de P5 i primer cicle d'educació primària. Amb suport visual es pot fer servir a partir de P3
.

Activitats de lectura i escriptura

Activitats de lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic de les peces de vestir, les coses de la classe i els aliments. El projecte està adreçat a educació infantil, cicle inicial i aula d'acollida.

Activitats de llengua

Activitats de lectura

Separar i comptar síl·labes

Es treballa la separació de les síl·labes, dígrafs, hiatus. El paquet es divideix en tres nivells de treball que van des de Cicle Mitjà a Cicle Superior, en alguns casos també es podria utilitzar a ESO.

MATEMÀTIQUES

Iniciación a problemas -2 ciclo-

Fem problemes del quinzet amb la formiga matemàtica

Paquet d'activitats de matemàtiques basat en els problemes del Quinzet. Les activitats estan dividides en 6 paquets, un per a cada curs de primària. Dins de cadascun d'aquests trobem 10 grups de problemes.

Comptem i descomptem

Projecte d'activitats de matemàtiques pensades per el cicle inicial, amb tres apartats: càlcul, numeració i jocs lògics.

Juguem a calcular

Càlcul mental cicle mig

Projecte d'activitats de càlcul mental per a alumnes de segon cicle de primària amb operacions bàsiques de dos dígits.

Matemàtiques 4t de primària

Aquesta activitat inclou els continguts fonamentals de l'àrea de Matemàtiques de 4t curs de primària. Està pensada com a instrument de repàs a final de curs o en acabar cada trimestre.

CIÈNCIES SOCIALS

Coneixement del medi natural, social i cultural Cicle Inicial

El primer conjunt d'activitats, adreçades al cicle incial de primària, conté 14 unitats: La casa, el pas del temps, la tardor, la localitat, l'hivern, el treball, la comunicació, els aliments, la primavera, els materials, l'aigua, les plantes, els animals i l'estiu.

Coneixement del medi social de 3r de primària

Les activitats de medi social per a 3r de primària estan formades per 12 unitats: El paisatge, la ciutat, el poble, l''Ajuntament, el treball al camp, la indústria, els serveis, els mitjans de comunicació, el pas del temps, el treball abans i ara, les festes de l'any i el pasat del lloc on visc.

Coneixement del medi social 4t de primària

Coneixement del medi social 5è de primària

Coneixement del medi social 6è de primària

CIÈNCIES EXPERIMENTALS

Coneixement del medi natural de 3r de primària

Coneixement del medi natural 4t de primària

Coneixement del medi natural 5è de primària

Coneixement del medi natural 6è de primària

L'esquelet

Activitats que ens ensenyen a identificar i aprendre els óssos més importants del nostre cos

Anem a l'hort

Aquest paquet d'activitats ha estat pensat com a complement del treball pràctic que els alumnes realitzen a l'hort de l'escola, on hi van periòdicament a realitzar-hi les diferents feines pròpies del manteniment d'un hort (cavar, sembrar, plantar, herbejar, regar...) i a observar les diferents fases del creixement de les plantes i les seves parts.

L'hort de l'avi JOAN

Conjunt d'activitats sobre l'hort. Al llarg d'aquest projecte trobem activitats d'associació, de memòria, de text... sobre què trobem a l'hort, quan es cull cada cosa, fruites i verdures i també eines que es fan servir per a l'hort.

És vital, fruites i hortalisses

El projecte "És vital" engloba continguts de Coneixement del medi natural i està dissenyat per alumnes de cicle inicial de primària. Les activitats tracten sobre la identificació de fruites i hortalisses.

VISUAL I PLÀSTICA

EDUCACIÓ FÍSICA

Educació Física

Paquet d'educació física per a Primària on es troben activitats referents als fets i conceptes dels diferents blocs de continguts del currículum de l'àrea. El paquet té dues parts, una per cicle inicial i una altra per a cicle mitjà.

TECNOLOGIES

DIVERSOS

Jocs causa-efecte

Atractiva i motivadora pàgina web de jocs per atreballar el domini del ratolí a Educació Infantil i Cicle Inicial. També hi podeu trobar una aplicació per utilitzar amb l’IPAD.

A partir de la tria d’un dels personatges, apareixen un seguit d’activitats molt visuals on es treballa el domini del ratolí però també l’orientació espaial a través del joc i la imaginació.

ESCACS