DEPARTAMENT D'ORIENTACIÓ

"L'educand madur, s'humanitza en la mesura que assumeix el protagonisme de la seva pròpia vida" (Sant Agustí).

Funcions del departament d'atenció a la diversitat i d'orientació

• Coordinació de les activitats docents adreçades als alumnes amb necessitats especials i amb dificultats importants d'aprenentatge.
  • Impartir la docència, sobre tot a l'alumnat amb moltes dificultats d'aprenentatge o per al conjunt d'alumnes sobre temes relatius a la pròpia especialitat, els crèdits de l'assignatura de Psicologia, així com dirigint els treballs de recerca sobre temes de Psicologia.
  • Planificació del treball interdisciplinari amb el professorat de les diferents àrees, per tal de donar suport a la programació dels continguts, amb aportacions pròpies de la psicopedagogia. Sobre tot, proposant criteris i procediments per realitzar les adaptacions curriculars, i coordinant les diverses actuacions (criteris d'avaluació, promoció d'alumnes, etc.).
  • Coordinació de l'organització dels alumnes nouvinguts.
  • Coordinació de l'organització d'un fons de materials alternatius i adaptats per atendre la diversitat de l'alumnat.

De dilluns a divendres, hores convingudes.