La nostra escola Dintre les aules Album de fotos Ampa Jocs i entreteniments
 
 >> Dossier curs 2011-2012
 

 

 

Benvolguts pares,

Ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos les següents informacions per preparar el curs: 2011-2012.


Durant tot el curs el deixarem guardat aquí a l'apartat de la nostra escola i així el podreu consultar sempre que us sigui necessari.

1- ACOLLIDA D'ALUMNES NOUS

El dijous, 8 de setembre d'11 a 2/4 de 1 podeu venir amb els vostres fills/es per conèixer el/la tutor/a, veure l'escola i començar a situar-vos.
Els pares dels nens i nenes de 3 anys podeu aprofitar per portar la muda, el got, les tovalloletes...


2- ENTRADES I SORTIDES

· Mati: Les portes es tancaran 5 minuts després de l'hora d'entrada.

Us preguem la màxima puntualitat tant a l'hora d'entrar com al venir a buscar els petits.

A les 9 i a les 3 els acompanyant dels nens/es d'E.Infantil no poden entrar amb els nens/es dins l'aula, però a 2/4 d'1 i a 2/4 de 5 ens agradrà que entreu a veure la feina que hem fet.

3- HORARI I CALENDARI ESCOLAR.

El curs pels mestres començarà l'1 de setembre i pels alumnes el dilluns 12 de setembre i finalitzarà el 30 de juny pels mestres i pels alumnes el 22 de juny.

Les classes seran de 9 a 2/4 d'1 i de 3 a 2/4 de 5 pels alumnes d'E.Infantil i Primària.
Però els alumnes de 1r, 5è i 6è com que faran
reforç els dilluns, dimecres i divendres al mati acabaran a la 1 del migdia.

Vacances:
Nadal: del 23 de desembre de 2011 al 8 de gener de 2012 (ambdós inclosos).
Setmana Santa: del 2 al 9 d'abril de 2012 (ambdós inclosos).
Dies Festius:
-
12 d'octubre
- 1 de novembre
- 6 de desembre

- 8 de desembre (la Immaculada)
- 1 de maig

Festes Locals:
- 30 de novembre (sant Andreu)
- 28 de maig (dilluns de la segona Pasqua)
Lliure elecció:
- 31 d'octubre
- 9 de desembre
- 27 de febrer
- 19 de març
- 30 d'abril

FESTES QUE CELEBREM A L'ESCOLA:

CASTANYADA: 28 d'octubre
SANTA CECILIA: 22 de novembre
NADAL
: 21 de desembre
DIJOUS LLARDER: 16 de febrer
CARNAVAL: 26 de febrer
SANT JORDI: 23 d'abril
FI DE CURS: 22 de juny

4- RECORDATORI DE PAGAMENTS ANUALS

Gestionats per l'AMPA: a través de LA CAIXA DE SABADELL:

JULIOL - quota AMPA 35€ per família
AGOST - quota llibres de text 70 € per alumne
Els pares o tutors que no tinguin domiciliats els rebuts han d'ingressar l'import de la quota al compte corrent 2059-0870- 95- 8000036209 de la caixa de Sabadell.

Gestionats per l'escola a través de "LA CAIXA"

SETEMBRE - quota de material 46€ per alumne.
OCTUBRE - sortides i excursions (prèvia autorització que es passarà el mes de setembre)
NOVEMBRE - ½ del pagament de COLÒNIES i NATACIÓ (prèvia autorització que es passarà el mes d'octubre)
FEBRER - ½ del pagament de COLÒNIES i NATACIÓ

RECORDEU QUE SI ES RETORNA ALGUN REBUT LES DESPESES QUE AIXÒ OCASIONI CORRERAN A CÀRREC VOSTRE.

Tots els pagaments no domiciliats: material, sortides, colònies... es poden fer a qualsevol de les dues oficines de "La Caixa" a Tona. Caldrà fer-hi constar el nom i el curs de l'alumne i portar un comprovant al tutor del curs.

5- INFORMACIÓ LLIBRES DE TEXT

L'AMPA continua amb la reutilització dels llibres que inclou tant els llibres de text i/o consulta (serveixen d'un curs per l'altra) com els quaderns d'exercicis i/o dossiers elaborats per l'escola (individuals per a cada nen/a, no es reutilitzen) a les etapes d'Educació Infantil i Primària.

Durant aquest nou curs es mantenen les quotes, és a dir, 70 € per alumne/a.

Els dies 8 i 9 de setembre del 2011 es farà el lliurament de llibres als alumnes de Primària. Es condició indispensable per a recollir els llibres, haver pagat la quota de l'AMPA i la quota de llibres. Si teniu domiciliats els rebuts no cal que els porteu els dies de recollida, en canvi es obligatori portar el comprovant de pagament si s'ha fet l'ingres a la Caixa.

L'horari pels dos dies serà: Des de 2/4 de 6 fins a les 8 de la tarda.

Els alumnes d'Educació Infantil no han de venir a buscar els llibres aquests dies, ja que els trobaran a les seves classes el primer dia de curs. Però podeu passar igualment a recollir el carnet de socis i a fer la inscripció o la baixa al menjador i/o acollida de matins o tarda.

Les famílies que aquells dies no hi sigueu, podeu lliurar els rebuts pagats a una altra família per tal que reculli els vostres llibres o esperar al primer dia de classe, que se li lliuraran directament a cada alumne/a.

6- EQUIPAMENT I MATERIAL ESCOLAR

BATES:Tots els alumnes des de 3 anys fins a 4rt de primària cal que portin dues bates (amb una beta de 15 cm. aprox.),una per estar a classe i una altra per fer treballs de plàstica.
Els de 5è i 6è només han de portar una bata per fer plàstica.

Per fer educació física o psicomotricitat els alumnes de tots els cursos han de portar xandall i sabatilles esportives.
Els alumnes que facin l'E. Física al pavelló:3r, 4t, 5è i 6è, cal que portin unes sabatilles esportives en una bossa a part (amb la sola neta)
És bo que tots els nens portin les peces de roba, sobretot aquelles que solen treure's, marcades amb el nom per tal d'evitar pèrdues.

Horari del pavelló

6è-A i 6èB Dilluns de 3 a 2/4 de 4
4t-A i 4t-B Dimarts de 3 a 2/4 de 4
3r-A i 3r-B Dijous de 9 a 11
5è-A i 5 è-B Divendres de 9 a 11

ESMORZARS: Des del punt de vista dietètic és recomanable que el nen/a esmorzi a casa quan es llevi.

Educació infantil:
Si considereu necessari que a mig mati mengi, cal que porteu una peça de fruita pelada, tallada i dins una carmanyola o un entrepà petit dins una carmanyola o bossa.
Primària:
Si voleu portar esmorzar recomanem que eviteu aliments de pastisseria industrial, sucs i altres aliments amb alt contingut de sucres i additius. És millor optar per la fruita o un entrepà

MATERIAL


· Educació infantil: 3 anys, 4 anys i 5 anys

- un got de plàstic
- Un paquet de tovalloletes humides.
- Una capsa de mocadors de paper.
- Uns mitjons antilliscants marcats amb el nom, per psicomotricitat.
- La bata de la classe cordada davant i amb botons grans.
- Una beta (de 15 cm aprox.) cosida a totes les peces de roba que s'han de penjar (bata, jersei, anorac....)

Només els de 3 anys
: - Una muda de roba completa (brusa, pantaló, calces o calçotets, mitjons, samarreta ) que es quedarà a l'escola durant tot el curs, per si cal canviar-los. Tot marcat amb el nom.

.Cicle inicial (1r i 2n)

- Una carpeta de gomes tamany foli.
- Un got de plàstic dur.
- Un paquet de tovalloletes humides.
- Una capsa de mocadors de paper.
- Una beta (de 15 cm aprox.) cosida a totes les peces de roba que s'han de penjar (bata, jersei, anorac....)


. Cicle Mitjà (3r i 4t):

- 1 joc de separadors de plàstic (de més de 6 unitats)
- llapis ,llapis de colors, retoladors, goma i maquineta.
- bolígraf blau, bolígraf vermell i un punta fina negre.
- regle de 20 cm.
- 1 carpeta mida foli amb separadors.
- 1 calculadora.

- cola de barra.
- 1 carpeta de cartró de 40 mm de llom, de 2 anelles.

. Cicle superior (5è i 6è) :

- 5 llibretes mida foli sense espiral i quadriculades (amb marge)
- llapis , llapis de colors i retoladors
.
- goma, maquineta i cola de barra.
- regle de 30 cm. Escaire, cartabò i transportador.
- bolígraf blau, bolígraf vermell i ununta fina negre.
- compàs, calculadora i tisores escolars.
- Carpeta de cartó de 40mm de llom, de 2 anelles.
- Llibreta de música amb pentagrames (mida DIN A4).
- 1 carpeta mida foli amb separadors.
- 1 Pen drive

· NO PORTEU TIPEX
· RECOMANEM QUE UTILITZEU ESTOIG QUE NO SIGUI METAL.LIC NI DE PLÀSTIC DU


7- NATACIÓ i COLÒNIES

Aquest curs 2011-2012 els alumnes de 5è de Primària aniran a natació, a la piscina municipal de Centelles, dins de la programació d'E. Física.


Els alumnes de P-5, 1r, 2n, 3r,4t i 6è de Primària aniran a colònies

Més endavant, a les reunions de principi de curs, us donarem més informació.

8 - SERVEIS:

ESCOLA OBERTA AL SETEMBRE
De l'1 al 9, de setembre (ambdós inclosos). La portaran a terme el monitoratge de menjador.

ACOLLIDA AL MATI

Aquest servei funciona diàriament de ¾ de 8 a les 9. L'esmorzar va inclòs en el preu i podran fer-ho sempre que arribin abans de les 8'30 h (més tard ja no hi ha temps material): Serà a base de llet/sucs, pa amb embotit, cereals/galetes o iogurt.

El sistema de pagament és farà com el del menjador: tots els dies del curs escolar repartit en 10 mensualitats iguals.
Aquest any el Departament d'Ensenyament no ha convocat cap subvenció, i per tant es suposa que no n'hi haurà. En cas contrari, farem com cada any: un cop rebuts els diners, els farem arribar a tots els usuaris fixes.


Els alumnes fixes que no utilitzin aquest servei els 10 mesos (comencin més tard o acabin abans de juny) hauran de pagar una quota addicional de 12 €

Els preus seran els següents:
- Socis Ampa fixes 28 € mensuals (10 mensualitats)
- No socis Ampa fixes 42 € mensuals (10 mensualitats)
- Socis Ampa esporàdics 2,20 €/dia
- No socis Ampa esporàdics 3'70 €/dia

Tal com es veu en aquesta llista de preus podeu apuntar els nens i nenes fixos per tot el curs o bé de manera eventual. Els nens que es quedin esporàdicament hauran de portar un tiquet del servei extra del mati, que es podrà comprar a la Caixa de Sabadell. Els alumnes que es queden fixos tot el curs, se'ls domiciliarà mensualment l'import del servei.
Nota: Cal que tots els que necessiteu aquests servei ompliu una butlleta els mateixos dies de la venda de llibres. De totes maneres si no ens dieu el contrari, es suposarà que els alumnes fixes del curs passat continuaran sent-ho un altre cop
.

ACOLLIDA TARDES

L'horari d'aquest servei si hi ha un grupet de families que el necessiteu seria de 2/4 de 5 a les 6 de la tarda i no s'inclouria el berenar, cada infant l'hauria de portar de casa a la seva motxilla.

Els preu serien els següents:
- Socis Ampa fixes 22€ mensuals (10 mensualitats)
- No socis Ampa fixes 35 € mensuals (10 mensualitats)
- Socis Ampa esporàdics 2€/dia
- No socis Ampa esporàdics 3'5€/dia

De totes maneres si el nombre d'inscrits no arriba a cobrir les despeseses, ens veurem obligats a eliminar-lo.

MENJADOR.

És important saber el menú dels vostres fills i filles per tal de preveure el sopar. No oblideu, doncs, consultar els menús de l'escola, i que també podreu consultar a la web. Se'n fan tres de diferents, 1 per cada trimestre.
El servei de menjador de la nostra escola, és gestionat per l'AMPA, en col.laboració amb la comissió especificament creada, formada per 3 pares/mares, una mestra i la directora del centre.

En la quota que paguen els alumnes hi va inclòs: les despeses del dinar, el servei de cuina,els/ les monitores, el material de jocs del pati, el material dels tallers i activitats organitzades.

Tots els nens i nenes que no es quedin de manera fixa a dinar i ho facin de manera eventual, hauran de portar un tiquet del servei que es podrà comprar a la Caixa de Sabadell. Caldrà presentar el carnet de soci per a tenir el descompte.

Les quotes aprovades al Consell Escolar per al curs 2011-12 són les següents:

Educació Infantil
- Socis Ampa fixes 90 € mensuals (10 mensualitats)
- No socis Ampa fixes 110 € mensuals (10 mensualitats)
- Socis Ampa esporàdics 6,15€ /dia
- No socis Ampa esporàdics 7'80€ /dia

Educació primària
- Socis Ampa fixes 90 € mensuals (10 mensualitats)
- No socis Ampa fixes 110 € mensuals (10 mensualitats)
- Socis Ampa esporàdics 6'15€ /dia
- No socis Ampa esporàdics 7'80 € /dia

L'horari del menjador escolar quedarà organitzat de la seguent manera:

  Dinar
Pati

Descans(P-3)
Activ. organitzades

Preparació per tornar a classe
P-3 A 2/4 d'1

Fins a 3/4 de 2


De 3/4 de 2 a 3/4 de 3
A 3/4 de 3
P-4 i P-5 A 2/4 d'1
De 2/4 de 2 a 3/4 de 3
A 3/4 de 3
1r. A la 1

De 2 a 3/4 de 3

A 3/4 de 3
2n,3r, 4t A 2/4 de 2
De 2/4 d'1 a 2/4 de 2
De 1/4 de 3 a 3/4 de 3
A 3/4 de 3
5è i 6è A les 2

De 2/4 d'1 a 2

A 3/4 de 3

 

HORARI de SECRETARIA/ADMINISTRACIÓ DE L'ESCOLA:

A partir de l'1 d'octubre, l'horari serà:
De dilluns a divendres de 9h a 14 h i de 15h a 2/4 de 5h.

HORARI ADMINISTRACIÓ AMPA:

 
MATI
TARDA
DILLUNS   15:00 a 17:15h
DIMARTS 9:00 a 11:00 h.  
DIMECRES 9:00 a 11:00 h.  
DIJOUS 9:00 a 11:00 h.  
DIVENDRES 9:00 a 11:00 h.  

HORARI DIRECCIÓ:

Per poder parlar amb direcció cal concertar hora.

11. BLOCS

L'escola té activats uns blocs per a cada classe on s'hi pengen regularment activitats de les que fem. Creiem que es com una finestra oberta a l'aula. Us animen a participar-hi posant comentaris

12. ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS

Per a administrar medicaments als alumnes cal que el pare, mare o tutor legal aporti una recepta o informe del metge on hi consti el nom de l'alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, el pare, mare o tutor legal de l'alumne/a ha d'omplir i signar el formulari de l'escola autoritzant al personal del centre docent a administrar al fill/a la seva medicació prescrita sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari lectiu.
Els alumnes que tenen febre, polls, conjuntivitis o altres afeccions que puguin ser contagioses cal que es quedin a casa.

13. RECORDATORIS GENERALS

1- Tots els pagaments no domiciliats: material, sortides, colònies... es poden fer a qualsevol oficina de "La Caixa" a Tona. Caldrà fer-hi constar el nom i el curs de l'alumne i portar un comprovant al tutor del curs.

2- En cas de NO ASSISTÈNCIA, RETARD o HAVER DE SORTIR FORA D'HORA DE L'ESCOLA, caldrà un justificant escrit i signat pels pares o tutors.

3- Les portes d'accés dels alumnes a l'escola són les del pati. Fora de les hores d'entrada i sortida dels alumnes, s'utilitzarà l'entrada principal de l'edifici per acompanyar els nens.

4- Aquest curs iniciarem la tramesa d'informacions de l'escola i de l'Ampa per correu electrònic a les famílies que ho sol.liciteu.

5- L'AMPA informarà mitjançant una circular de les activitats extraescolars que organitza per aquest curs.

Us desitjem un bon curs escolar !

 


 

 

 

   


© 2006 Ceip l'Era de Dalt C/Andreu Molera, 5 - 08551 Tona Tel.938870901 email: a8030421@centres.xtec.es