NOTÍCIES

ON ESTEM?

Tw @santvimollet

Projecte 50 - 50

És una iniciativa des de l'Ajuntament de Mollet del Vallès i la regidoria l'educació. El projecte d'estalvi energètic 50/50 pretén reduir la despesa energètica a les escoles publiques. El concepte es basa en retornar el 50% d'aquest estalvi a les escoles participants perquè el dediquin a equipaments necessaris. Les escoles que han participat són: Can Besora, Sant Jordi, Joan Abelló, Sant Vicenç i Cal Music.

Amics lectors

És una activitat dels alumnes de 3r per aprofundir en el treball de lectura (comprensió, l’expressivitat, l’entonació…). Els nens i nenes de 3r tenen un amic lector de P4 a qui llegeixen el conte que prèviament s’han preparat a l’aula i a la biblioteca. Aquesta activitat es fa quinzenalment.

Padrins

Padrins lectors

Els padrins és un projecte que ja anys que es fa a l'escola. Els nens i nenes de P5 tenen un padrí o padrina que els ajuda a llegir contes. Amb això s'aconseguix que els nens i nenes de 5è...

Anglès a Educació Infantil

Des de el curs 2014-2015 van començar a fer anglés des de P4, així inicien en el món d'una llengua més. Aquest mètode es totalment lúdic, és a dir, que no s'utilitza llibres, tant sols la veu, d'aquesta manera els nens i nenes de P4 i P5 començen a tenir la percepció d'una llengua diferent a la que es parla a la classe i a casa.

Consell d’Alumnes

Les reunions del Consell d’Alumnes es fan quinzenalment i hi assisteixen els delegats de tots els grups de Primària, la Iolanda Moya que fa de dinamitzadora i un mestre o mestra convidat. També hi assiteix un membre de l’equip directiu.

Els temes tractats al Consell, sovint sorgeixen de les inquietuds dels propis delegats d’aula després d’haver fet l’assemblea de tutoria d’aula. Això implica que els delegats actuïn de dinamitzadors i secretaris en les dues activitats i, al mateix temps, que els docents que participen en el Consell també traspassin les informacions, els continguts tractats al Consell als tutors i tutores de grup per tal que el treball sigui ric i efectiu.

Podeu consultar el treball premiat aquí i un àlbum de fotografies picassa