Tornar a la portada Escola Antoni Brusi Som aquí

Menjador
Menú del mes

Menjador

Des de les 12,30 fins les 15 hores l'organització del menjador ofereix un servei per a les famílies que necessiten utilitzar-lo

La cuina és atesa per una cuinera i 4 ajudantes que es preocupen de que els menús arribin als nens i nenes, que fan ús del servei, en condicions òptimes d'elaboració.

Aquests menús són proposats per una dietetiste de l'empresa de la cuina i adaptats en l'escola per als nostres alumnes.

Les monitores del menjador treballen per donar una continuītat a la línia educativa de l'escola.

És per això que el projecte de la Pere Tarrés adequa els seus objectius en aquest sentit, tant durant el temps que els nens i nenes són al menjador, com en un horari més relaxat on es planifiquen activitats i jocs, pactant amb els alumnes, per a aquells nens que vulguin fer-ne ús.

Inici del menjador per les monitores

• Preparaciķ del menjador: tallar pa, omplir gerres i gots, preparar cubells, bosses d'escombreries i postres. També preparem el recipient on s'han de recollir, d'una manera rotativa, restes d'elements orgānics que l'alumnat abocarā al compostador instalˇlat a l'hort.

• Recollir EI i 1r a les classes i rentar mans. Inici del 1r torn.

• Rebuda cursos primāria i entrada de 6č a dinar.

• Sortida de P4 i P5, de manera esglaonada, amb una monitora que rota segons el dia. Preparaciķ del menjador per al 2n torn. Sortida de nens de 1r a 6č.

• P3 va a fer migdiada al gimnās.

• Entrada segon torn.

• Fi segon torn. Sortida al pati. Inici d'activitats dirigides de tots els cursos.

• P3 desperta de migdiada. P4 i P5 van a les classes per rentar mans, anar al lavabo i preparar-se per rebre resta de companys i tutora.

• Sona el timbre i tots els els cursos van pujant a les classes

Portada > Menjador

Mapa del Web